پیش‌بینی 4میلیون زائر نوروزی به مشهد

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود در نوروز امسال سه تا چهار میلیون گردشگر و زائر وارد مشهد مقدس شوند.
کد خبر: ۱۶۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 21 January 2016
محمد حسن واحدی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 95 افزود: ارتقاء خدمات، برنامه ریزی جامع و رضایتمندی گردشگران و با رویکرد خلاقیت و نوآوری و اصلاح آسیب ها از مهمترین اهداف در نوروز 95 است.
 
وی گفت: با توجه به وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس مهمترین رویکرد ما در خدمت رسانی به زائران و گردشگرانی که نوروز امسال به پایتخت معنوی ایران سفر می کنند ارتقاء خدمت رسانی و ارائه خدمات شایسته به آنان است.
 
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: در نوروز امسال شهرداری مشهد نیز به عنوان یک معاونت ویژه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان فعالیت می کند و نسبت به سال گذشته ارتقا برنامه و خدمات ها خواهد داشت.
 
واحدی با بیان این که باید اطلاعات و آمار در حوزه ی گردشگری نظام مند شود؛ گفت: طرح جامع آمارگیری از سال آینده اجرایی می شود.
 
وی افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر مشهد از 25 اسفند امسال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و مانور خدمت نیز 24 اسفند در مشهد برگزار می شود.
 
وی با تاکید بر ارائه خدمات شایسته به گردشگران و زائران گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه کرد تقویت فرهنگ میزبانی و نشر و گسترش آن است.
 
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: شهرداری نیز باید تیزر طرح ترافیک را از طریق شبکه های سراسری پخش کند تا اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص صورت گیرد.
 
باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار