آزمون استخدامی تامین اجتماعی جمعه برگزار می شود

کد خبر: ۱۷۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 01 February 2016

به گزارش تابناک تبریز، بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامي سازمان تأمین اجتماعی در سال 1394 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 94/11/16 در 31 شهرستان كشور برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح روز جمعه آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيمساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 94/11/13 بر روي سايت اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي پرينت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:00 الي12:00 صبح و 14:00 الي 17:00 بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ 94/11/14 و پنجشنبه مورخ 94/11/15 با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عكس به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول پیوست) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

 جدول محل تشكيل باجه رفع نقص آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال 1394
 
استان
شهرستان
محل تشكيل باجه رفع نقص
آدرس محل تشكيل باجه رفع نقص
آذربايجان شرقي
تبريز
دانشگاه تبريز
تبریز: بلوار29بهمن، دانشگاه تبريز، ساختمان مديري
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار