هنوز احساس ناامنی در گلپایگان وجود دارد

اگرچه از حادثه گلپایگان مدتی می‌گذرد اما هنوز احساس ناامنی در جامعه وجود دارد و برای برگشت امنیت به جامعه به زمان نیاز داریم.
کد خبر: ۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ 17 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید محمدحسین میرمحمدی با بیان این مطلب گفت: ایجاد امنیت در جامعه مطالبه به حق مردم است و اگرچه در منطقه ناامنی قرار نداریم و این‌ گونه حوادث یک‌ بار اتفاق می‌افتد اما باید تلاش کنیم در حوادث این‌ چنینی حداقل خسارت را شاهد باشیم.

میرمحمدی ادامه داد: ایجاد امنیت وظیفه حاکمیت، نظام، مجلس و دستگاه قضایی است و مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند اما ناامنی و عدم احساس امنیت برای آنها قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: گرچه از این حادثه مدتی می‌گذرد اما هنوز احساس ناامنی در جامعه وجود دارد و برای برگشت امنیت به جامعه به زمان نیاز داریم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی همچنین بر آمادگی بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان تاکید کرد و افزود: زوایای مختلف این حادثه بررسی شده و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شده و امیدواریم با آمادگی بیشتر در مواقع بحرانی دیگر شاهد حوادث تلخ و ناگوار در شهرستان نباشیم.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم چراغ ملت هستند، اظهار کرد: همه مردم مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستند و آرامش و امنیت کشور مرهون دلاورمردی‌های سبزپوشان نظامی و انتظامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار