امام جمعه تبریز:

وقت حرف زدن به اتمام رسیده است، باید اقتصاد مقاومتی در عمل و اقدام آغاز شود

ایشان به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ( اقدام و عمل) اشاره کرد و افزود: معظم‌له کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه را تقویت و رونق تولید داخلی بیان کردند که نشانگر دوراندیشی و آینده‌نگری والای رهبری انقلاب است.
کد خبر: ۲۰۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 01 April 2016
 آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز، با اشاره به صحبتهای اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نیاز قطعی به پیشرفت دفاعی نیز ، اظهار کرد: این حرف که دنیای فردا، دنیای مذاکره است نه موشک، سخن درستی نیست، زیرا همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، مذاکره زمان خاص خود را دارد و باید با بنیه دفاعی قوی به مذاکره پرداخت.

پیروزی های اخیر در سوریه نیز به پشتوانه همین بنیه دفاعی ایران است.پس جمهوری اسلامی ایران به نق نق های آمریکا و اسرائیل اعتنایی نکرده و توان دفاعی خود را بیشتر از پیش توسعه خواهد داد.

وی به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد  و افزود: معظم‌له کلید حل مشکلات اقتصادی مردم و معضلات جامعه  را تقویت و رونق تولید داخلی بیان کردند که نشانگر دوراندیشی و آینده‌نگری والای رهبری انقلاب

امام جمعه تبریز خواستار تمام شدن این موضوع که مشغول برجام هستیم، شد و گفت: وعده و شعار کافی است و باید اقدام و عمل کرد بنابراین هنگام «اقدام و عمل» برای بهبود وضع اقتصادی کشور و اوضاع معیشتی مردم است.

وی با اشاره سوانح دلخراش رانندگی در کشور گفت: متاسفانه برای حوادث رانندگی بر اثر مستی اتفاق می‌افتد که جای تاسف دارد که هنوز افرادی شراب‌خواری می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار