معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان:

بازپرداخت تسهیلات بانکی دریافت شده توسط واحدهای اقتصادی لرستان پس از دو سال تنفس

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین استان، واحدهای تولیدی بزرگ استان می توانند تسهیلات بانکی دریافت شده را پس از دو سال تنفس ، بازپرداخت کنند.
کد خبر: ۲۰۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 04 April 2016


به گزارش تابناک لرستان،مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین استان، واحدهای تولیدی بزرگ استان می توانند تسهیلات بانکی دریافت شده را پس از دو سال تنفس ، بازپرداخت کنند.

برپایه این گزارش غضنفری در جلسه ستاد تسهیل تولید لرستان بیان کرد: بر این اساس واحدهای تولیدی که اشتغال و حجم فعالیت بالایی دارند می توانند بدون پرداخت پنج درصد از بدهی خود، بازپرداخت اقساط را پس از دو سال آغاز کنند.
وی افزود: در مدت دوسال، بانک ها و دستگاههای اجرایی برفعالیت این واحدها نظارت دارند و در صورت عدم اجرای فعالیت ، مصوبه تنفس دو ساله لغو می شود.
غضنفری تصریح کرد: دو سال تنفس بازپرداخت تسهیلات باید همراه با برنامه عملیاتی واحدها و بنگاههای اقتصادی باشد چراکه در غیر اینصورت مجوز امکان استفاده از این مصوبه باطل خواهد شد.
لازم به ذکر است که در این جلسه مشکلات هشت واحد تولیدی صنعتی استان با بانک های صنعت و معدن، سپه، ملت، ملی، کشاورزی و تجارت بررسی و برطرف شد.
گفتنی است با تایید هیات وزیران و ابلاغ تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط معاون اول رئیس جمهوری 19 اردیبهشت سال 94 به استانها اعلام شده است.
این کارگروه به منظور بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی استان تشکیل می شود.
بررسی علل رکود یا توقف فعالیت های تولیدی و هماهنگی برای حل مشکلات این واحدها و بررسی اختلاف واحدهای تولیدی با دستگاه های اجرایی استان از جمله امور مالیاتی، تامین اجتماعی، کمک به تسریع و تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام تولیدی و حمایت و کمک به توسعه صادرات محصولات تولیدی استان از اهداف تشکیل این کارگروه محسوب می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار