فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام خبرداد؛

کلاهبردار عابربانک‌های افراد بی‌سواد در تربت‌جام دستگیر شد

فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام گفت: مردی جوان با پرسه زنی در اطراف دستگاه های خود پرداز ازعدم آشنایی و بی‌سوادی طعمه‌های خود سوء‌استفاده کرده و هنگام در خواست برای پرداخت وجه، مبالغ بالایی را از کارت‌های عابر بانک آنان با کارت‌های که از افراد دیگر به دست آورده بوده جابه‌جا می‌کرد.
کد خبر: ۲۱۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 11 April 2016
سرهنگ علی اصغر مختاری در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از چند سال شهروند مبنی بر کلاهبرداری توسط مردی جوان در هنگام برداشت وجه از دستگاه عابر بانک موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

کلاهبردار عابربانک‌های افراد بی‌سواد در تربت‌جام دستگیر شد

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکیان پرونده که اکثرا سالخورده و بی سواد هستند مشخص شد که مردی جوان با پرسه زنی در اطراف دستگاه های خودپرداز از عدم آشنایی و بی سوادی طعمه های خود سوء استفاده کرده و هنگام در خواست برای پرداخت وجه، مبالغ بالایی را از کارت های عابر بانک آنها با کارت های که از افراد دیگر به دست آورده بوده جابه جا می کرده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات گسترده فنی عامل برداشت های غیرمجاز را شناسایی کردند اما متهم با توجه به اطلاع از تحت تعقیب بودن دائما محل اختفایش را در شهرهای مشهد و تربت جام تغییر می داد و در حاشیه شهر مشهد شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به برداشت های غیر مجاز عنوان داشت پس از مسدود شدن حسابش در اولین کلاهبرداری از طریق کارت عابر بانک بردارش اقدام که بردارش نیز توسط پلیس فتا دستگیر شد.

مختاری با اشاره به این که متهم تا کنون به ۸ فقره برداشت غیر مجاز از حساب افراد سالخورده بی‌سواد در شهرهای تربت جام و مشهد اعتراف کرده است از شهروندان خواست در صورت شکایت، به پلیس فتا  واقع در کلانتری ۱۱ شهرستان مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار