توقیف سواری پژو/مرگ موتورسوار ۲۴ ساله/کشف ۱۸ کیلو حشیش / دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای/کشف شیشه دراسدآباد/دستگیری ۳۴ نفر متهم در فامنین

سردار حاجی محمدمهدیان نسب گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه شخصی مقداری مواد مخدر از نوع حشیش در اوزان بالا را از استان‌های مرکزی تهیه و جهت توزیع به استان همدان آورده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۱۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 13 April 2016

توقیف سواری پژو 

رئیس پلیس راهور استان از توقیف یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با چهار میلیون و ششصد و چهل هزار ریال خلافی معوقه خبر داد.

سرهنگ حسین طلائی گفت: مأموران گشت نامحسوس پلیس راهور در هنگام کنترل تخلفات رانندگی در میدان قائم به یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ سفیدرنگی به علت عدم استفاده از کمربند ایمنی دستور توقف می‌دهند که از محل متواری می‌شود.

وی افزود: با استعلام از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور مشخص شد خودرو به استناد ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات به علت عدم پرداخت جرائم معوقه در سیستم‌های پلیس راهور دارای شکایت می‌باشد که در ادامه گشت زنی تیم نامحسوس راهور، خودرو مذکور در اطراف شهربازی رنگین‌کمان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ طلایی گفت: خودرو مذکور دارای ۱۲۱ جریمه پرداخت‌نشده که بسیاری این تخلفات جزء تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و ... می‌باشد.

مرگ موتورسوار ۲۴ ساله

رئیس پلیس راهور استان از مرگ موتورسوار ۲۴ ساله به علت عدم توجه کافی به جلو در تقاطع غیر هم‌سطح بابک شهر همدان خبر داد.

سرهنگ حسین طلائی در تشریح این خبر افزود: براثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری نیسان پاترول در ورودی پل بابک از بلوار آیت اله موسوی، موتورسوار تعادل خود را از دست داد و به زمین برخورد کرد و در این حین با یک دستگاه سواری لیفان که در حال عبور از خط سوم بوده برخورد کرد.

وی افزود: متأسفانه در این سانحه رانندگی موتورسوار که جوانی ۲۴ ساله بود به علت جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ طلائی با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی در سال گذشته بیان داشت: این اولین حادثه منجر به فوت از ابتدای سال تاکنون بوده است و علت وقوع آن عدم توجه کافی به جلو در حین رانندگی از جانب راکب موتورسیکلت تشخیص داده شد.

رییس پلیس راهور همدان در پایان از همه موتورسواران خواست با رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از کلاه ایمنی و توجه کافی به جلو تردد نمایند و در حفظ جان و سلامتی خود کوشا باشند.

کشف  ۱۸ کیلو حشیش / دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۸ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد.

سردار "حاجی محمدمهدیان نسب" در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه شخصی مقداری مواد مخدر از نوع حشیش در اوزان بالا را از استان‌های مرکزی تهیه و جهت توزیع به استان همدان آورده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی، نامبرده و محل نگهداری مواد مخدر شناسایی و با استفاده از چند اکیپ عملیاتی منزل مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که در این عملیات ۱۸ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این راستا متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان بابیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، اظهار داشت: نقش و تعامل اطلاعاتی مردم موجب شده که امروز پلیس مبارزه با مواد مخدر دارای اشراف اطلاعاتی مطلوبی در سطح استان باشد و با تکیه‌بر این اعتماد و تعامل مردم عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ نموده و استمرار تعامل و ارتباط با مردم یکی از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر می‌باشد.


کشف شیشه دراسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۱۹۹ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه خبر داد.

سرهنگ داود علی بخشی در این رابطه بیان داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه برخی افراد خرده‌فروش مواد مخدر در اوقات شبانه اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرمی نمایند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع، تیم ویژه‌ای از پلیس مبارزه با مواد مخدر تشکیل و با هماهنگی مراجع قضائی محل سکونت و ساعات فعالیت آنان رصد، درنهایت شب گذشته دریک اقدام ضربتی ۲ نفر از آنان که به‌صورت جداگانه قصد عزیمت به سطح شهر و توزیع مواد مخدر را داشتند دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان درمجموع مقدار ۱۹۹ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و نامبردگان نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن هشدار به افراد بزهکار، که فعالیت آنان از چشم تیزبین پلیس به دور نخواهد ماند، یاد آور شد: متهمان به همراه پرونده‌های متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


دستگیری ۳۴ نفر متهم در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۳۴ نفر درنتیجه اجرای طرح‌های انتظامی طی ماه جاری خبر داد.

سرهنگ"نوری"با اعلام این مطلب گفت: در طول چند روز گذشته از سال جدید انتظامی فامنین با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند و رویکردی متفاوت با سال قبل اقدام به اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرستان نمود که درنتیجه اجرای آن تعداد ۳۳ نفر در خصوص جرائم مختلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ"نوری"در ادامه بیان داشت: مقوله‌های امنیت یکی از ارکان اساسی و نیاز اصلی یک جامعه برای ادامه حیات و حفظ بقاء می‌باشد و سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی و کارخانجات بزرگ فقط در سایه چتر امنیت مقدور می‌باشد و در کشور ایران اسلامی افتخار تأمین امنیت و حفظ آن بر عهده کارکنان پرتلاش و بی‌ادعای ناجا بوده و در شهرستان فامنین نیز تأمین امنیت شهروندان و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه‌گذاری از اولویت‌های انتظامی شهرستان می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه بیان داشت: انجام گشت‌های هدفمند در نقاط مختلف شهرستان، ایجاد ایست و بازرسی، افزایش تعداد گشتی‌ها و استفاده از اخبار و گزارشان واصله به پلیس‌های تخصصی و مرکز ۱۱۰ سبب موفقیت انتظامی شهرستان در دستگیری ۳۳ نفر در طول ماه جاری شد.

وی بیان داشت: در اجرای این طرح ۵ نفر در خصوص مواد مخدر و ۶ نفر نیز در خصوص سرقت و مابقی نیز در خصوص سایر جرائم دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

سرهنگ"نوری"در پایان بیان داشت: با حضور فیزیکی و میدانی عوامل انتظامی در نقاط حساس و شلوغ شهرستان، همچنین همکاری مردم خوب و ولایت مدار شهر فامنین با پلیس در طول سال گذشته اجازه وقوع جرائمی که باعث خدشه‌دار شدن امنیت و آسایش شهروندان گردد را به هیچ شخصی نداده و در سال جاری نیز تمام توان سعی مجموعه انتظامی شهرستان حفظ ارتقای امنیت موجود می‌باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار