نام‌نویسی بازماندگان از تحصیل

معاون آموزش ابتدايي اداره كل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سال گذشته 389 كودك بازمانده از تحصيل در مدارس همدان نامنويسي شدند كه 213 نفر از اين افراد دختر و 185 نفر پسر هستند.
کد خبر: ۲۱۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 19 April 2016

معاون آموزش ابتدايي اداره كل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سال گذشته 389 كودك بازمانده از تحصيل در مدارس همدان نامنويسي شدند كه 213 نفر از اين افراد دختر و 185 نفر پسر هستند.

به گزارش ایرنا؛حسين بهرامي نويد در شوراي آموزش و پرورش استان همدان افزود: با توجه به اجراي طرح انسداد بي سوادي سن شش تا 12 سال در روستاها و عشاير استان همدان در سال گذشته نام سه هزار و 126 دانش آموز به آموزش و پرورش استان به عنوان بازماندگان از تحصيل اعلام شد.

وي ادامه داد: با توجه به بررسي هاي انجام شده مشخص شد كه 112 نفر از اين افراد از دوره ابتدايي فارغ‌التحصيل تحصيل و در پايه ششم در حال تحصيل هستند.

وي ادامه داد: 686 اسامي ديگر به علت خطاي سيستم در اين ليست ثبت شده بود و 115 نفر ديگر از اين دانش آموزان در مدارس استثنايي، 20 نفر مبتلا به بيماري صعب‎العلاج، 171 نفر مهاجرت، 13 نفر ازدواج، 20 نفر فوت، 31 نفر داراي والدين بدسرپرست، 16 نفر اشتغال به كار و 23 نفر جزو ساير موارد اعلام و معرفي شدند.

وي ادامه داد: بيشتر بازماندگان از تحصيل در استان يا عشاير بوده يا ساكن روستاها يا حاشيه شهرها هستند.

معاون پژوهش و برنامه ريزي آموزش و پرورش استان همدان نيز در اين شورا گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت روز معلم براساس دستورالعمل وزارتخانه ديگر معلم نمونه در سطح كشوري معرفي نمي‌شود و تمام برنامه‌ها به صورت استاني پيگيري مي‌شود.

بهروز مهري بيان كرد: در هفته معلم سالجاري دو هزار و 306 نفر به عنوان معلم برتر در استان معرفي مي‌شوند كه از اين تعداد يك‎هزار و 637 نفر در سطح آموزشگاهي، 163 نفر در سطح منطقه‌اي و 31 نفر نيز در سطح استاني به عنوان معلمان برتر در هفته معلم تجليل مي‌شوند.

استان همدان داراي دو هزار و 600 مدرسه و 261 هزار دانش آموز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار