تدوین شیوه‌نامه انضباطی باشگاه‌های ورزشی کشور

کد خبر: ۲۲۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 11 May 2016

امیر عفراتی
به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری مهر،دبیر کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان از تدوین شیوه نامه انضباطی باشگاههای ورزشی کشور خبر داد.

امیر عفراتی در حاشیه همایش یک روزه آسیب های مواد مکمل و نیروزای غیرمجازگفت: ۱۷ هزار باشگاه ورزشی ثبت شده در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ثبت باشگاه ها افزود: با وجود این سامانه، امکان ثبت باشگاه های ورزشی در دفاتر پیشخوان امکان پذیر شده است.

دبیر کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: برای نظارت و ساماندهی بیشتر این حوزه کمیته انظباطی و شیوه نامه های انتطامی ایجاد و تدوین شده است.

عفراتی عنوان کرد: کمیته های انظباطی بدوی و تجدید نظر در ۳۱ استان کشور هم تشکیل شده تا تخلفات صورت گرفته و احتمالی از این طریق پیگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: به طور حتم مانند هر جامعه دیگری امکان تخلف در ۱۷ هزار باشگاه ورزشی کشور وجود دارد ولی برای کاهش مشکلات و نارضایتی ها شیوه نامه های انظباطی تدوین شده و شیوه های برخورد با این تخلفات نیز مشخص شده است.

دبیر کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: این شیوه نامه ها به صورت ماهانه به باشگاه ها ارسال می شود اما زیاد هم قابل بررسی نیستند.

عفراتی گفت: شاخص های فعالیت و ارزیابی باشگاه ها هم ابلاغ شده و مواردی مانند وضعیت محیط فیزیکی، رفتار باشگاه داران و مربیان با ورزشکاران، وضعیت سلامت و پزشکی در باشگاه ها و ... از موارد مهم در ارزیابی باشگاه ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار