راه اندازی اولین قطار درجه یک زنجان- مشهد

قطار مسافری درجه یک البرز زنجان - مشهد و بالعکس با حضور جمعی از مدیران استان زنجان راه اندازی گردید.
کد خبر: ۲۲۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 12 May 2016
قطار مسافری درجه یک البرز زنجان - مشهد و بالعکس با حضور جمعی از مدیران استان زنجان راه اندازی گردید.
مدیرکل راه آهن شمالغرب در مراسم راه اندازی قطار مسافری درجه یک البرز گفت: هدف از راه اندازی این قطار، رفاه حال بیشتر مسافران و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) می‌باشد.
مهندس علی خدایی با بیان اینکه سازمان این قطار درجه یک و دارای پنج سالن چهار تخته و پنج سالن شش تخته با ظرفیت پانصد نفر می‌باشد گفت: قطار درجه یک البرز مجهز به سیتم‌های صوتی- تصویری و تهویه هوا به صورت موتوری می‌باشد که به صورت یک روز در میان در مسیر زنجان- مشهد و بالعکس سیر خواهد کرد.
مهندس خدائی ارتقاء سطح خدمات و کیفیت قطارها و ناوگان مسافری را از اهداف اولیه راه آهن عنوان کرد و گفت: میزان رضایت مسافرین از لحاظ قیمت و خدمات دهی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و تلاش می‌کنیم کیفیت قطارهای این اداره کل بیش از پیش افزایش یابد.
مدیرکل راه آهن شمالغرب تصریح کرد: بر اساس سیاست راه آهن جمهوری اسلامی ناوگان ریلی با عمر بیش از چهل و پنج سال از شبکه ریلی جمع آوری و از رده خارج می‌شوند.
مهندس خدائی خاطرنشان ساخت: سالن شماره دو مسافری ایستگاه زنجان با صرف اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد ریال به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار