عملكرد بانک‌ها در آسان‌سازی ازدواج خوب نبود

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی از عملکرد بانک‌ها در ارتباط با آسان‌سازی ازدواج انتقاد و بر لزوم کاهش فشار اقتصادی به خانواده‌ها در امر ازدواج تأکید کرد.
کد خبر: ۲۳۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 17 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، غلامرضا بصیری‌پور در حاشیه نمایشگاه سنت نبوی ازدواج و جهیزیه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزارشده، با اشاره به اینکه در چند سال گذشته، طلاق در کشور به ویژه در خراسان رضوی افزایش یافته است، اظهار کرد: اخیراً با تلاش مسئولان، آمار رشد ازدواج در استان ما کمی افزایش یافته اما هنوز با حد مطلوب فاصله فراوانی داریم.

وی با تأکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان و سایر نهادهای مرتبط باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند اضافه کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر خبرهای خوبی از مقوله ازدواج در جامعه ما به گوش نمی‌رسد و اخبار در این زمینه مثبت نیست.

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی مهم‌ترین مشکل در ارتباط با ازدواج را نبود همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات مناسب دانست و افزود: بانک‌ها به هیچ وجه در مقوله آسان‌سازی ازدواج خوب عمل نکردند و در این مورد دچار بحران هستیم.

بصیری‌پور ادامه داد: سومین نمایشگاه سنت نبوی ازدواج و جهیزیه در ارتباط با اطلاع‌رسانی به زوجین و ارائه مشاوره به آن‌ها خوب عمل کرده و می‌تواند در ارتباط با آسان‌سازی ازدواج و تهیه جهیزیه با قیمت مناسب خوب عمل کند.

وی تأکید کرد: باید تمامی تلاش ما در این مورد، جلوگیری از فشار اقتصادی بر خانواده‌های زوجین باشد تا امر ازدواج تسهیل شود.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار