اردوی یک روزه جهادی در ۳ روستای دندی برگزار شد

زئیس بسیج سازندگی زنجان اظهار داشت :اردوی یک روزه با همکاری مشترک بنیاد نخبگان و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان و همچنین بسیج دانشجویی استان زنجان برگزار شده است.
کد خبر: ۲۳۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳ 29 May 2016

امین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اردوهای جهادی و همچنین اردوهای یک روزه و هفت روزه با همکاری بسیج ناحیه دانشجویی استان زنجان و دیگر دستگاه‌های دولتی در مناطق محروم برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه اردوی یک روزه جهادی در سه روستای بخش دندی استان زنجان برگزار شده است، اضافه کرد: اردوی یک روزه با همکاری مشترک بنیاد نخبگان و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان و همچنین بسیج دانشجویی استان زنجان برگزار شده است.

مسؤول سازندگی بسیج دانشجویی ناحیه استان زنجان تصریح کرد: این اردو در روستای «یوسف آباد» و همچنین در روستاهای «قواق سفلی و قواق علیا» برگزار و در حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.


کاظمی با اشاره به اینکه به این افراد آموزش های لازم در رابطه با بهداشت دندان و دهان نیز داده شده است، ابراز کرد: مراحل درمان شماری از بیماران به دلیل نبود یونیت دندانپزشکی نیمه تمام باقی مانده است.


وی با بیان اینکه به این افراد گواهی پزشکی برای ادامه مراحل درمان خود در سطح شهر داده شده است، گفت: این تعداد افراد با داشتن گواهی پزشکی داده شده می‌توانند به مراکز تعیین شده در شهر مراجعه و ادامه درمان خود را پیگیری کنند.


مسؤول سازندگی بسیج ناحیه دانشجویی استان زنجان با اشاره به مشکل نبود یونیت دندانپزشکی برای درمان روستاییان، بیان کرد: اگر دانشگاه علوم پزشکی برای خریداری یک دستگاه یونیت دندانپزشکی کمک کند، روند درمان روستاییان منطقه محروم با جدیت و کیفیت بهتری پیگیری خواهد شد.


کاظمی ادامه داد: در این اردوی یک روزه جهادی که در سه روستای بخش دندی برگزار شد، ۲۳ نفر دانشجو شامل ۱۱ خواهر و ۱۲ برادر بسیجی دانشجو حضور پیدا کردند.


وی همچنین در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسؤولان جهادی بسیج سازندگی سپاه استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در این کارگاه آموزشی که ویژه همه اقشار بسیج بوده، بسیج دانشجویی نیز حضور پیدا کرده است که در آن در رابطه با اصول مدیریت کاروان‌های جهادی صحبت شده است.


مسؤول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان اظهار کرد: اساتیدی از استان قم و تهران در این کارگاه آموزشی در رابطه با سرفصل اصول مدیریتی اردوهای جهادی و مدیریت فرهنگی اقتصاد مقاومتی صحبت کردند.


کاظمی در پایان با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی اشتغال در مناطق محروم نیز از دیگر سرفصل آموزشی این کارگاه بوده است، خاطرنشان کرد: تعداد ۷۰ نفر خواهر و برادر در این کارگاه آموزشی حضور داشتند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار