نمازگزاران بوشهری کشتار مردم یمن را محکوم کردند

نمازگزاران جمعه بوشهر بعد از اقامه نماز با انجام راهپیمایی جنایات آل سعود درکشتار مردم بیگانه و بی‌دفاع یمن را محکوم کردند.
کد خبر: ۲۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 17 April 2015
تابناک بوشهر: نمازگزاران جمعه در بوشهر با شرکت در راهپیمایی خودجوش در حالی که نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، استاندار و دیگر مسئولان درآن حضور داشتند جنایات آل سعود درکشتار مردم بیگانه و بی‌دفاع یمن را محکوم کردند.

راهپیمایان در صفوف بهم فشرده با سردادن شعارهای وهابی تروریست، همدست با صهیونیست، رژیم آل سعود، مزدور قوم یهود، آل سعود قاتله، در جبهه باطله، حمایت از مردم مظلوم یمن، تنفر از کشتار صنعا و یمن، جنایات عربستان سعودی در قتل و عام مردم بیگانه یمن محکوم کردند.

راهپیمایان در حالی که پلاکادرهایی مبنی بر محکومیت جنایات آل سعود و توجه حامیان حقوق بشر در توقف این جنایات در دست داشتند شعارهای جهاد انصار الله، خشنودی آل الله، شد انقلاب یمن، خاری بچشم دشمن، حمایت از مسلمین، تکلیف اهل دین است، مشت گره کرده ما، وحشت مشرکان است سر دادند.

راهپیمایان در پایان با قرائت بیانه‌ای حمله عربستان سعودی به یمن را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تجاوز آل سعود به کشور اسلامی یمن و کشتار بی رحمانه مردان، زنان و کودکانه بی گناه را محکوم کرده و خواستار محاکمه سران عربستان سعودی به عنوان جنایتکار جنگی هستیم.

این بیانیه همچنین می افزاید: ائتلاف و همراهی کشورهای مرتجع منطقه با عربستان را یک اقدام غیر قانونی و خلاف شرع مقدس اسلامی دانسته و سران وابسته این کشورها را مسئول خون‌های به ناحق ریخته مردم مسلمان و مظلوم یمن می‌دانیم.

گزارش های رسیده از شهرهای و مناطق مختلف استان بوشهرحاکی است که نمازگزاران جمعه در مناطق مختلف استان بوشهر نیز با انجام راهپیمایی اقدامات جنایتکارانه آل سعود در کشور یمن را محکوم کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار