هیئت های تجاری باید هدفمند به قزوین دعوت شوند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: هیئت های تجاری خارجی باید بر اساس نیازها و با برنامه به قزوین دعوت شوند تا دستاوردهای خوبی در حوزه اقتصاد و کسب و کار محقق شود.
کد خبر: ۲۶۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 18 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، ابوالفضل یاری یکشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: مدیران نباید منتظر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی باشند زیرا برنامه های دستگاهها مشخص شده و باید با پیگیری نسبت به اجرایی شدن آنها اقدام شود.

وی بیان کرد: در شرایطی که باید مصوبات اجرا شود شاهد روزمرگی و بی توجهی برخی به مصوبات اجرایی هستیم و با گذشت چند ماه هنوز در امور ابتدایی بحث می کنیم که تداوم این وضعیت نگران کننده است.

یاری گفت: چرا نباید در اجلاس شهرداران جاده ابریشم تجار هم بیایند و میهمان ما شوند و این کار نشان می دهد از این فرصت استفاده منطقی نکرده ایم در حالی که با بهره گیری از تجربه سایر استانهای موفق می توانیم به دستاوردهای خوبی برسیم.

هیئت های تجاری با هدف به استان دعوت شوند

وی بیان کرد: گاهی اوقات پذیرای هیئت هایی هستیم که بدون برنامه ریزی و در شرایط اجبار میزبان آنها می شویم لذا در جلسات به نتایج خوبی نمی رسیم و تجار مرتبط حضور ندارند و رفع تکلیف است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین اضافه کرد: به نظر می رسد برخی هیئت های تجاری خارجی که به تهران دعوت شده اند در حاشیه به استان ما هم سفر می کنند لذا هیچ رویکردی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات نداریم و دستاوردی برای استان حاصل نمی شود.

یاری گفت: باید هیئت های خارجی با دعوت استان و بر اساس نیازها به قزوین سفر کنند و با تعیین تجار و بازرگانان مرتبط به دستاوردهای عملی برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار