دانش آموزان ناحیه 3 کرج در جشنواره هنرهای تجسمی 12 رتبه کسب کردند

کد خبر: ۲۶۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 24 July 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج البرز از کسب 12 رتبه کشوری توسط دانش آموزان این ناحیه در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی که در سمنان برگزار شد خبر داد.

عبدالکریم رستمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هنرجویان و هنر آموزان هنرستان های ولایت و آیت الله خامنه ای ناحیه 3 کرج در این جشنواره حائز 12 رتبه برتر در رشته های مختلف شدند و بار دیگر برای البرز افتخارآفرینی کردند.

وی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور در سالن شهید مطهری سمنان اظهار کرد: در این جشنواره از دانش آموزان برتر تجلیل شد و نام البرز توسط دانش آموزان ناحیه 3 کرج در این جشنواره بار دیگر درخشید.

رستمی گفت: در بخش هنرجویی این جشنواره، دانش آموزان فائزه پیمان شکن و نیلوفر جابری با عنوان اثر گواش و طراحی با مداد حائز رتبه اول شدند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج ادامه داد: سارا اعلایی، مرجان آذری ، فاطمه قطبی ، سارا دهقان نیری که به ترتیب با آثار نقوش سنتی ، تصویر سازی ، رنگ روغن و عکاسی مقام دوم را در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: تارا سفیدی با اثر تکنیک مداد آزاد رتبه سوم را در این جشنواره کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج افزود: مونا سیمیاری و حدیث سعیدی با آثار حجم اسم بلاژ و پاستل رتبه چهارم را در هفدهمین جشنواره هنرهای تجسمی کشور را کسب دارد.

رستمی در ادامه به کسب رتبه ها در بخش هنر آموزی پرداخت و یادآور شد: سکینه سعید آبادی و مریم اشرفی به ترتیب با آثار نقوش سنتی و داستان کوتاه رتبه برتر را برای دومین سال متوالی به خود اختصاص دادند.

ناحیه سه کرج 100 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار