بهترین راه‌حل مشکل ازدواج

بهترین راه‌حل مشکل ازدواج تمسک جستن به مفاهیم قرآن و اهل‌بیت(ع) است.
کد خبر: ۲۹۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 05 September 2016
رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: بهترین راه‌حل مشکل ازدواج تمسک جستن به مفاهیم قرآن و اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش ایسنا، اکبر اسدی به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در جمع مردم شهر مهاجران، به بیان اهمیت و ضرورت ازدواج پرداخت و اظهار کرد: آمار ارائه شده توسط مسئولان ذیربط از کاهش نرخ ازدواج و افزایش نرخ طلاق نگران‌کننده است بنابراین ضرورت دارد هم مسئولان و دستاندرکاران و هم خانواده‌ها نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری نشان دهند و در جهت رفع موانع ازدواج و بسط و گسترش فرهنگ ازدواج و تشکیل خانواده تلاش مضاعف کنند در غیر این‌صورت جبران صدمات ناشی از این موضوع برای کشور و جامعه اسلامی ما دشوار و سخت خواهد بود.

وی افزود: جامعه‌ای که مبانی دینی و اعتقادی خود را از قرآن و اهل‌بیت(ع) دارند، بنابر تکلیف دینی خود باید بر اساس دستورات دینی عمل کرده و نسبت به تشکیل خانواده بر اساس معارف دینی عمل کنند چرا که بهترین راه حل مشکل ازدواج و تشکیل خانواده تمسک جستن به قرآن و اهل‌بیت(ع) است.

رئیس جهاددانشگاهی همدان عنوان کرد: خانواده کوچکترین واحد اجتماعی است و استحکام نهاد خانواده باعث ایجاد جامعه‌ای با ثبات و قوی خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود کشور و نظام اسلامی در جهت تحقق آرمان‌هایش هر چه قوی‌تر و مستحکم‌تر حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به پیچیده شدن جامعه و اقتضائات ناشی از آن لازم است جوانان با مهارت‌های زندگی برای تشکیل خانواده موفق آشنا شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار