هیچ دانش‌آموز قمی از تحصیل در مقطع ابتدایی بازنمانده

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در مراسم جشن عاطفه‌ها دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها با نگاه بلند و همت ورود پیدا کردند و امروز فرد بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی در استان قم نداریم.
کد خبر: ۳۰۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 01 October 2016
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا شیخ الاسلام ظهر امروز در جشن ملی عاطفه‌ها که در مدرسه راهنمایی شهید رجایی برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش استان قم افتخار همکاری با کمیته امداد در زمینه نواختن زنگ عاطفه‌ها را دارد، اظهار کرد:‌ این حرکت ارزشی بوده که متولی اصلی آن دانش‌آموزان هستند،‌ برگزاری جشن عاطفه‌ها از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: علت چنین اقدامی ایرانی‌هایی هستند که عاطفی هستند و در هیچ شرایطی نمی‌توانند روزی را سپری کنند که همسایه و دانش‌آموز دیگر مشکلات مالی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در جشن عاطفه‌ها دست در دست یکدیگر می‌دهیم و در حد توان کمک می‌کنیم، گفت: این امر سبب می‌شود تا هیچ دانش‌آموزی در زمینه مسائل مادی دچار مشکل نباشد و این اتفاق در سال‌های گذشته روی داده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در مراسم جشن عاطفه‌ها دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها با نگاه بلند و همت ورود پیدا کردند و امروز فرد بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی در استان قم نداریم.

در پایان این مراسم مسؤولان و دانش‌آموزان کمک‌های خود را به صندوق انداختند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار