یکی از استانداران روسیه در راه کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۳۱۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 16 October 2016
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نظروف استاندار امسک استان کشور روسیه برای توسعه روابط اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری به این استان سفر می‌کند.

به گزارش تسنیم، مجید محنائی اظهار داشت: در راستای تقویت تبادلات، مراودات دو جانبه بین دو استان و با هدف برقراری ارتباط و همکاری‌های بیشتر و در پاسخ به سفر سال گذشته دکترخادمی استاندار و هیات اقتصادی و تجاری استانمان به کشور روسیه این سفر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: نظروف استاندار امسک روسیه به اتفاق وزرای اقتصادی و کشاورزی و مواد غذائی استان امسک روسیه در صدر هیات ۱۵ نفره تجاری- اقتصادی در حوزه‌های تولید و نوآوری، توسعه کشاورزی، بیوتکنولوژی و بخش‌های صنعتی، مواد غذائی، پزشکی، گردشگری، گیاهان داروئی و… به کهگیلویه وبویراحمد سفر می‌کنند.

محنائی با بیان اینکه این سفر در روزهای ۲۸ و ۲۹ مهر ماه سال جاری انجام می‌گیرد افزود: در این سفر علاوه بر دیدار با استاندار و بحث و بررسی راجع به چگونگی همکاری‌های اقتصادی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان تبیین و از واحدهای تولیدی و زمینه‌های گردشگری بازدید می‌شود.

وی تصریح کرد: در این سفر نمایندگان استان در خصوص قابلیت‌ها و راههای حضور تجار و بازرگانان کهگیلویه وبویراحمد و صدور محصولات و تولیدات استان به بازار امسک روسیه با مسئولین استان امسک گفت‌و‌گو می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار