حواث جاده ای در صدر حوادث یزد

سرپرست جمعیت هلال احمر یزد با بیان اینکه حواث جاده ای در صدر حوادث مختلف قرار دارد، گفت: با توجه به این مسئله تجهیزات و امکانات امدادی استان باید تقویت شود.
کد خبر: ۳۱۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶ 26 October 2016
به گزارش تابناک یزد،عباس احدپور در دیدار با امام جمعه شهرستان تفت از برگزاری دوره آموزشی بین المللی آنست ها در تفت خبرداد و افزود: جمعیت هلال احمر استان برای جوانان و داوطلبان هلال احمر در حوزه فرهنگی و آموزشی و حتی آیین زندگی در طول سال برنامه هایی را تدوین کرده و در دست اجرا دارد.
امام جمعه تفت نیز در این دیدار از اقدام های جمعیت هلال احمر استان و شهرستان تقدیر کرد و افزود: برتری جمعیت هلال احمر استان در رده های مختلف، مایه افتخار است .
حجت الاسلام اکبر غفوری تاکید کرد: با این وجود باید برای جذب امکانات، بودجه و تجهیز ناوگان امدادی استان تلاش شود از این رو نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای جذب بودجه و امکانات برای جمعیت هلال احمر استان باید تلاش کنند.
وی ادامه داد: شهرستان تفت با توجه به گستردگی شاهد حوادث زیادی است و 345 روستای این شهرستان دارای سکنه می باشد و به خاطر ییلاقی بودن، مورد استقبال عموم مردم استان است.
امام جمعه تفت اظهار داشت: جمعیت هلال احمر باید در امر برپایی چادرهای سلامت و دیگر خدمات امدادی در تفت در 20 کیلومتری یزد قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار