موسوی خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی استفاده ایمن و بهینه گاز برای معلمین استان گلستان

کد خبر: ۳۲۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 30 October 2016
دوره آموزشی استفاده ایمن و بهینه گاز برای معلمین آموزش و پرورش استان برگزار شد.

موسوی گفت: این شرکت در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف و استفاده ایمن از گازطبیعی دوره آموزشی ویژه ای را برای معلمین آموزش و پرورش استان در محل سالن اجتماعات اداره مرکزی برنامه ریزی و اجرا نموده است.

وی افزود: در ابتدا مهندس جمال لیوانی بر اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت ایمن و بهینه از گاز طبیعی تاکید نموده و گفت: معلمین نقش اساسی و تاثیر گذار برای نهادینه کردن فرهنگ در بین دانش آموزان را دارند.

موسوی تصریح کرد: در این رابطه تعداد 20 نفر از معلمین نمونه ابتدایی به نمایندگی از شهرستانهای مختلف توسط سازمان آموزش و پرورش معرفی شدند و دریک دوره آموزشی که با حضور 2 نفر از کارشناسان با تجربه شرکت در 2 بخش ایمنی و صرفه جویی برگزار شد مطالب مهمی را پیرامون راهکارهای صرفه جویی و رعایت نکات ایمنی و همچنین خطرات ناشی از مصرف گاز فرا گرفتند تا بتوانند بعنوان منادی و مروج در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در مراکز آموزشی این شرکت را یاری رسانند.

وی افزود: هر کدام از معلمین گرامی متعهد شدند مطالب مورد نظر را بهمراه کتابچه ها و سر فصلهای آموزشی که در اختیار آنها گذاشته شده بود را طبق برنامه تعیین شده تا پایان آذر ماه در سطح 14 شهرستان و هر شهرستان در 20 مدرسه برای دانش آموزان عزیز مقطع ابتدایی ارائه می کنند تا آنها مطالب را به خانواده هایشان منتقل نمایند.

موسوی در ادامه گفت: معلمین عزیز با تبحرو قابلیتهای آموزشی خوبی که دارند می توانند با شیوه های مختلف آموزشی منادیان خوبی برای این شرکت در راستای فرهنگ سازی جامع مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی باشند.

رئیس روابط عمومی گازگلستان گفت: این شرکت در زمینه استفاده بهینه و ایمن ازگاز طبیعی و همچنین کاهش هزینه سبد انرژی خانوار ،ضمن برگزاری دوره های آموزشی متعدد برای مخاطبان، در همین راستا نیز تفاهم نامه و قراردادهای آموزشی و پژوهشی را با مراکز آموزشی و دانشگاهی منعقد نموده است.

 سيد جواد موسوي درخاتمه اظهار داشت: نتایج همه اقدامات واطلاع رسانی که این شرکت با همکاری سایر دستگاهها در زمینه فرهنگ سازی و آگاه نمودن مشترکین گاز انجام می دهد به خود مردم بر می گردد زیرا اگر نکات ایمنی را جدی گرفته و رعایت کنند خود و خانواده را از حوادث احتمالی حفظ می کنند ضمن اینکه صرفه جوئی درمصرف گاز نیزکاهش هزینه گاز بها خانوار را بهمراه دارد و می توانند این شرکت را در زمینه توسعه گاز رسانی در استان کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار