بخشدار الموت غربی:

۳ میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش بخش الموت غربی اختصاص یافت

بخشدار الموت غربی از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش بخش الموت غربی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 27 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی بخشداری الموت غربی، اکبر رحمتی در جلسه شورای آموزش و پرورش این بخش گفت: به منظور تکمیل یک واحد آموزشی نیمه کاره در روستای رجایی دشت و تعمیرات و تجهیز مدارس بخش الموت غربی امسال اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال به بخش آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

بخشدار الموت غربی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص منابع پیش بینی شده واحد آموزشی شش کلاسه روستای رجایی دشت به زودی به بهره برداری میرسد.

رحمتی در ادامه با اشاره به این که تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص یکی از مهم ترین شاخص های توسعه یافتگی است تصریح کرد : ارتقا سطح آموزش و رفع کمبودها در این زمینه از جمله راههای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه بالای آموزش و پرورش در توسعه کشور مسایل و مشکلات این بخش با تشریک ساعی و همکاری و تعامل سایر بخش ها مرتفع می شود و همه باید در این زمینه تلاش کنند.

راه اندازی و تجهیز کتابخانه مدارس، رفع کمبودهای مدارس شبانه روزی و جلب مشارکت های مردمی در توسعه آموزش و پرورش از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

حجت الاسلام علی عمران رضایی مدیر آموزش و پرورش بخش الموت غربی هم در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته به منظور ارتقا سطح آموزش منطقه استفاده از نیروهای متخصص در مدارس و اجرای عدالت آموزشی و برنامه های ریشه کنی بیسوادی را از جمله فعالیتهای صورت گرفته در این زمینه اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار