نشست هماهنگی بازی حساس تیمهای تراکتورسازی و نفت تهران

کلکسیون افتخارات ورزش آذربایجانشرقی با قهرمانی تراکتورسازی تکمیل می شود

تمامی تمهیدات و اقدامات لازم را برای بازی روز جمعه با حمایت مسئولین ارشد استانی و ارگانها و نهادها در استادیوم یادگار امام ره مهیاست و استادیوم را برای برگزاری اولین جشن قهرمانی تراکتور سازی در لیگ برتر آماده می کنیم.
کد خبر: ۳۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲ 13 May 2015

نشست هماهنگی و مشترک فرمانداری ، نیروی انتظامی ، هیات فوتبال و باشگاه تراکتورسازی و اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان تبریز در خصوص بازی حساس تیمهای تراکتورسازی و نفت تهران در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی برگزار شد.

سید محمد شروین اسبقیان در این نشست گفت : کلکسیون افتخارات ورزش آذربایجانشرقی با قهرمانی تراکتورسازی تکمیل می شود.

وی افزود : تمامی تمهیدات و اقدامات لازم را برای بازی روز جمعه با حمایت مسئولین ارشد استانی و ارگانها و نهادها در استادیوم یادگار امام ره مهیاست و استادیوم را برای برگزاری اولین جشن قهرمانی تراکتور سازی در لیگ برتر آماده می کنیم.

وی با تبریک پیروزی پرگل تراکتور برابر استقلال تهران، موفقیت های اخیر تیم های تبریزی در لیگ برتر را به جامعه ورزشی استان، کادر فنی و مدیریتی، بازیکنان و طرفداران تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد اظهار داشت : با دعای خیر مردم و حمایت دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی و معاونین وی مدیران استانی و با کمک نیروی انتظامی و غیرت و تلاش کادر فنی و بازیکنان و در کنار هواداران پرشور تراکتورسازی ، جشن قهرمانی در شان و جایگاه ورزش استان و تراکتورسازی برگزار خواهد شد.

وی افزود : تیم پرافتخار تراکتورسازی تبریز که همواره نماد فرهنگ ، تاریخ و هویت آذربایجان نیز هست امسال نتایج بسیار درخشانی را در لیگ برتر کسب کرده و این افتخارات با حمایت هواداران پرشور و مسئولین همیشه در صحنه در سطح ایران و آسیا ادامه خواهد داشت و در روز جمعه شاهد قهرمانی تیم تراکتورسازی در استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره در کنار هواداران فهیم خواهیم بود.

جشن قهرمانی در لیگ برتر را با شکوه تمام برگزار خواهیم کرد.

در این نشست جواد ششگلانی رییس هیات فوتبال استان تصریح کرد : دیدارهای هفته پایانی بخ جزء دربی تهران ساعت 19/30 برگزار خواهدشد و مراسم اهدای کاپ قهرمانی لیگ برتر در تبریز و اصفهان پیش بینی شده و تبریز در سال گذشته تجربه برگزاری جشن قهرمانی را دارد و اینبار جشن قهرمانی در لیگ برتر را نیز با شکوه تمام برگزار خواهیم کرد.

وی افزود : هواداران در این دیدار علاوه بر حضور پرشور فقط باید به تشویق تیم خود بپردازند تا علاوه بر کاهش استرس به بازیکنان شاهد قهرمانی تیم نیز باشیم.

نگاه کادر فنی و بازیکنان به کاپ قهرمانی است

عباسی مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد : عوامل اجرایی و هواداران در کنار حمایت مسئواین مهمترین عامل این موفقیت بوده که امید است روز جمعه ثمره این تلاشها کسب کاپ قهرمانی باشد.

وی تصریح کرد : شرایط برای کسب کاپ قهرمانی برای تیم امسال در آخرین هفته رقابتها با حضور در استادیوم یادگار امام ره و در کنار صدها هزار هوادار مهیاست و در صورت قهرمانی این کاپ و این افتخار متعلق به تمام مردم تبریز و آذربایجانشرقی است.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت : نگاه کادر فنی و بازیکنان به کاپ قهرمانی بوده و حاشیه ها را از تیم دور کرده ایم و تیم در شرایط ایده آل قرار دارد.

در این نشست بر حمایت از رسانه ها و دور کردن حاشیه از تیم تاکید شد.

بلیط فروشی بازی تراکتورسازی و نفت تهران از ساعت 12 روز جمعه 25 اردیبهشت آغاز میشود

بلیط ها دستی و کاغذی خواهند بود

حبیب ستوده نژآد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز پس از نشست هماهنگی ستاد برگزاری مسابقه نهایی لیگ برتر فوتبال گفت : بلیط فروشی بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران از ساعت 12 روز جمعه 25 اردیبهشت آغاز میشود.

وی افزود : بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این نشست مقرر شد از ساعت 12 بلیط فروشی آغاز و دربهای استادیوم نیز در همین ساعت به روی تماشاگران و هواداران باز خواهد شد.

ستوده نژاد در ادامه بیان داشت : استادیوم یادگار امام ره تبریز در بالاترین سطح آمادگی و میزبانی قرار دارد و طبقه دوم استادیوم نیز برای بازی آماده شده و تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی و موارد پزشکی نیز پیش بینی شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز تصریح کرد : هواداران سعی کنند در ساعات اول بلیط فروشی در استادیوم حضور پیدا کنند تا مشکلی برای حضور و خرید بلیط نداشته باشند .

وی تصریح کرد : بر اساس مصوبات جلسه بلیط ها دستی و کاغذی بوده و در مسیر استادیوم و باجه های پیش بینی شده فروخته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار