سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان؛

مصوبات شورای آموزش پرورش عملیاتی شوند

وقت آن است که همه مصوبات شورای آموزش پرورش که تاکنون در این شورا یه تصویب رسیده عملیاتی شوند.
کد خبر: ۳۶۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 17 January 2017
دکترعلی حسین حسین زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: اعتقاد دارم که بسیاری از موضوعات مطرح شده در این شورا را همه اعضا می دانند، بنابراین باید وارد فاز اقدام و عمل شویم.

وی افزود: امروزه همه از تأثیرات مثبت حرکات ورزشی بر آموزش و یا لزوم تقویت بهداشت و تغذیه در مدارس آگاه هستند و باید به دنبال کار و برنامه در کنار تحقق اهداف در این زمینه ها برویم.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به لزوم بررسی اثربخشی امور در همه زمینه ها خاطرنشان کرد: با حمایت استاندار شاهد بهبود شاخص های آموزش و پرورش خوزستان در سال آینده خواهیم بود و انشاالله این روند پیشرفتی سرعت بیشتری هم به خود بگیرد.

حسین زاده تصریح کرد: تیم جدید مستقر شده در استانداری یکی از وظایف اصلی خود را گفتمان سازی و مهمترین آن را فرهنگی ـ آموزشی می داند. همچنین برنامه داریم تا این گفتمان فرهنگی را به عنوان یک راهبرد در خوزستان نهادینه می کنیم.

وی یادآورشد: مصوبه اختصاص اعتبارات لازم برای تجهیزات مدارس را در این جلسه می توان تصویب کرد. امیدوارم سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز حمایت لازم را در این خصوص داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار