ازواقعیت تا مجازبا وزیر بهداشت !!

درحالی که حتی وزیر امورخارجه هم به این اتفاق واکنش داشت تعدادی از واکنش های طنز در فضای ملتهب سیاسی و اجتماعی آن روزها نشان داد که مردم ما در هرشرایطی به فکر طنزپردازی های خود هستندکه نمونه هایی از این گونه مطالب در ادامه می آید.
کد خبر: ۳۹۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 08 March 2017

تابناک ایلام::چند روزی از سفرجنجالی وزیر بهداشت به شهرستان کوچک بدره می گذردکه بررسی اخبارو حواشی این رویداددرفضای واقعی و مجازی نکات جالبی از تلخ ترین وقایع اجتماعی تا خنده دارترین لطیفه ها را با خود دارد.

حاشیه های دیدار غیر منتظره و برنامه ریزی نشده وزیر بهداشت به شهرستان کوچک ومرز نشین ومحروم بدره خیلی زود به مدد فضای مجازی منتشر شد وتکذیبیه مسئولان علوم پزشکی ایلام و معاون وزیر بهداشت با انتشارفیلم واخبارگسترده درخبرگزاری ها و کانال های شخصی به مستمسکی برای طنزپردازان بدل شد.

درحالی که حتی وزیر امورخارجه هم به این اتفاق واکنش داشت تعدادی از واکنش های طنز در فضای ملتهب سیاسی و اجتماعی آن روزها نشان داد که مردم ما در هرشرایطی به فکر طنزپردازی های خود هستندکه نمونه هایی از این گونه مطالب در ادامه می آید.

*مهندس مروارید گفت:صحنه رو از نزدیک ندیدم و قضاوت در مورد حادثه بدره رو به داوران و کارشناسان برنامه نود موکول کرد.

*دانشگاه علوم پزشکی ایلام فیلم منتشر شده رو مربوط به شهر بدره عراق و درگیری المراد الحاصلی با الدوکتور الهاشمی وزیر بهداشت عراق عنوان کرد.

*در پی عذرخواهی وزیر بهداشت از فرماندار بدره به دلیل خستگی و بدهکاری ،تمام بدهکاران بانکی خارج از کشور برای بازگشت به کشور گذرنامه گرفتند.

*پلیس راه ایلام ،خستگی و خواب‌آلودگی ، بدهکاری و نداشتن دید کافی را دلیل اصلی برخورد وزیر و فرماندار اعلام کرد.

*برخی دلیل عذرخواهی اول صبح یا همان "اول کله‌شیر" وزیر را رفتن سر "دنان‌کیش "عنوان کرده‌اند.(اشاره به ضرب المثلی محلی و قدیمی)

*منابع محلی خبر دادند:احتمالا به وزیر گفته شده باید قبل از خطبه های ایوان عذرخواهی کند.

*فرهنگستان زبان فارسی اعلام کرد زین پس بجای واژه موهن "بیشعور " از بی‌شناخت مکفی یا بی اطلاع و آگاهی کامل استفاده شود.

*دبیر مؤتلفه در ایلام پس از دستگیری قاتل بروس‌لی به زرنه بازگشت و گفت: در سفر بعدی به چین پیشنهاد خواهرخواندگی بدره با پکن را می‌دهم.

*فرماندار بدره درخواست عباس جدیدی برای گرفتن عکس سلفی را رد کرد، علی دایی گفت:داور بازی به سمت بدره غش کرده بود.طارمی دو گل خود به الوحده را به وزیر بهداشت و فرماندار بدره تقدیم کرد.

*جلال میرزایی نماینده مجلس در خصوص اظهارات وزیر گفت اشتباه داوری جزئی از بازی پزشکی و فوتبال است.

*لقمان حکیم را گفتند ادب از که آموختی؟ گفت: از وزیر بهداشتتون!گفتند: عجب!!گفت: پنج تا انگشت می شه یه وجب!

لقمان حکیم را نشاندند و فیلم فحش دادن وزیر بهداشت را نشانش دادند. لقمان لختی اندیشید و سپس گفت: قربونت این کرایه ی من و رضا صادقی رو حساب کن ما پیاده می شیم!

به هر حال اینگونه واکنش های طنز و ماجرای فردی که صدای ناخواسته اش در مجاز پخش شد و مجبور شد چند نسخه تاییدیه و تکذیبیه به پیوست آن ارسال نماید در زمان شدیدترین جوسیاسی و اجتماعی بدره دست به دست شد تا گوشه ای از تلخی اتفاق را با لبخندی بر لب های خوانندگان بکاهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار