اختصاص 3 درصد از درآمدهای نفتی به استان‌های محروم در برنامه ششم

کد خبر: ۳۹۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 12 March 2017

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مدیران باید مطالبات توسعه نیافتگی سیستان وبلوچستان را ازمسولان نظام پیگیری کنند خطاب به مسولان استان گفت:برنامه ششم توسعه رابه نفع استان خود عملیاتی کنید.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان علی محمد شاعری در جلسه شورای اداری باحضور مسولان و مدیران جنوب استان و جمعی از مدیران کل استان درفرمانداری چابهار با بیان اینکه استان سیستان وبلوچستان دارای ظرفیت های بالای اقتصادی،فرهنگی وگردشگری است اظهارداشت: باوجود این ظرفیت ها سیستان و بلوچستان محروم ترین استان کشوراست.

وی افزود: مدیران استانی باید علل اصلی توسعه نیافتگی استان را به صورت جدی پیگیری و از مسولان نظام مطالبه گری کنند.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به سفر اعضای این کمیسیون به جنوب استان تاکیدکرد: در اولین جلسه کمیسیون درسال جدید مطالبات مردم باحضور مسولان استانی و کشوری پیگیری می شود.

وی اشاره ای هم به برنامه ششم توسعه کرد و گفت: این برنامه با ظرفیت بالایی بسته شده است و مدیران استان باید احکام برنامه های متناسب با رفع چالش های خود را دراین برنامه دنبال و ازمسوولان مطالبه گری کنند.

به گفته شاعری دربرنامه ششم توسعه 3درصد درآمدهای نفتی کشور به ارتقای شاخص های محرومیت با اولویت استان های نفت خیز و محروم اختصاص یافته که مدیران منطقه باید این مورد را به نفع توسعه استان عملیاتی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار