افتتاح خانه جوانان شهرکرد در فروردین‌ماه سال آینده

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح خانه جوانان شهرکرد در فروردین ماه ۹۶ خبر داد
کد خبر: ۳۹۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴ 15 March 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حسین زمانی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تقدیر از برگزاری منظم جلسات این ستاد، اظهار کرد: خانه جوانان به منظور ایجاد خلاقیت جوانان و بیان راهکارهای سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان در فروردین ماه در شهرکرد افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده در حوزه جوانان ، تصریح کرد: حوزه جوانان یک حوزه بسیار پیچیده و پر از احساسات است که باید آنان را درک کرد.

زمانی با اشاره به اینکه موسسه مردم نهاد اردل در دولت تدبیر و امید 320 میلیون تومان از خیرین کمک نقدی دریافت کرده است، گفت: خیرینی که توسط این موسسه جذب شده‌اند، تهیه ۱۸ جهیزیه را متقبل شدند.

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: فرمانداران سایر شهرستان‌ها نیز موظف به تأمین زمین به منظور ایجاد سمن‌سرا در شهرستان خود هستند.

وی خانه جوانان را مکانی مناسب برای بررسی، ارائه و پیگیری مسائل و مشکلات جوانان در زمینه‌های مختلف اعم از ازدواج و اشتغال دانست و گفت: توجه به جوانان توجه به آینده کشور است.

زمانی با اشاره به این که در دولت گذشته تنها چهار سمن در سطح استان تشکیل شده بود، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید تا کنون 40 سمن در استان تشکیل شده است و تا پایان دولت کنونی بیست سمن دیگر ساماندهی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است در سال آتی اعتبار خاصی برای خانه جوانان تخصیص داده شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار