رئیس جمعیت هلال احمر جوین خبر داد:

مصدومیت 4 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در روستای برغمد جوین

رئیس جمعیت هلال احمر جوین گفت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 20 محور سلطان‌آباد به برغمد موجب مصدومیت راکب و 3 سرنشین‌ همراه آن شد.
کد خبر: ۴۰۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 03 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، حمزه ملک‌خواهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور سلطان‌آباد به برغمد موجب مصدومیت یک خانواده 4 نفره شد.
وی افزود: این حادثه در ساعت 16:40 روز یکشنبه سیزدهم فروردین ماه و در کیلومتر20 محور سلطان‌آباد  به برغمد به‌وقوع پیوست و نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه امدادی حکم‌آباد نقاب جوین بلافاصله پس از اعلام گزارش این حادثه به سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی جهت امدادرسانی به مصدومان این حادثه خود را به محل این حادثه رساندند.
رئیس جمعیت هلال احمر جوین خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه یک آقای 35 ساله، یک خانم 31 ساله و دو کودک 3 و 7 ساله بودند که دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه‌های سر، گردن، ستون فقرات، دست و پا شده بودند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی دو تن از آن‌ها توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر جوین و دو تن دیگر توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 این شهرستان جهت سیرتکمیلی مراحل درمانی‌شان بیمارستان شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار