اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به مازندران می‌روند

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: از ۲۴ تا ۲۶ فروردین سال جاری 23 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در شهرستان نور گردهم می‌آیند.
کد خبر: ۴۰۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 06 April 2017

 ایسنا، علی اسماعیلی در نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سالن استانداری مازندران، اظهار داشت: دو جلسه؛ یکی با عنوان بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی با هدف ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و دیگری جلسه با ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به این‌که «کمیسیون اقتصادی مجلس آماده همکاری با استاندار، معاونان و مدیران استانی مازندران است»، افزود: با توجه به برگزاری همایش اقتصادمقاومتی در روز ۲۶ فروردین سال جاری از تمامی بنگاه‌های اقتصادی برای حضور و طرح مشکلات دعوت می‌شود.

وی با بیان این‌که «مجمع نمایندگان استان مازندران پیشنهاد جلسه‌ای با رئیس‌جمهور را دارد»، گفت: لازم است از ظرفیت رئیس دولت برای دریافت مطالبات استان استفاده شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات زیرساختی مازندران بزرگترین معضل است و با توجه به جمعیت بیش از ۳ میلیون نفر، استان هر ساله پذیرای مسافرانی به اندازه ۳ برابر جمعیت خود هستیم از این رو باید زیرساخت های لازم در مازندران فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار