مسیر کنترل آسیب ها از طریق مشارکت جوانان هموارتر است/برگزاری نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کنترل آسیب ها که به یکی از مهم ترین معضلات امروز جامعه مبدل شده است، از طریق مشارکت جوانان می تواند به بهترین نحو انجام شود.
کد خبر: ۴۰۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 17 April 2017
"روح الله اسدی" اظهارکرد: سال 96 را می توانیم سال شکوفایی استعدادها و توانمندی های جوانان بنامیم و امیدواریم با حمایت های مسوولین، سازمان های مردم نهاد جوانان بتوانند اقدامات قابل توجهی در حوزه اجتماعی و فرهنگی انجام دهند.

وی افزود: باورمندی به جوانان باید به این اصل تبدیل شود تا بتوانیم در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از ظرفیت های موجود جوانی نهایت بهره را ببریم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: پس از حضور مدیرکل جوان در راس ورزش و جوانان استان، موفق شدیم اعتباراتی که در سال 95 راکد مانده بود را به حوزه جوانان تزریق کرده و جهت توانمندسازی سازمان های مردم نهاد گام های موثری برداریم.

اسدی گفت: در همین راستا در سه ماهه نخست سال 96، توسط سازمان های مردم نهاد 16 کارگاه آموزشی در حوزه آسیب های اجتماعی و با موضوع پیشگیری از اعتیاد، مفاسد اخلاقی و توانمندسازی زنان در مناطق حاشیه نشین برگزار خواهد شد.  

وی ادامه داد: این کارگاه ها براساس تفاهم نامه وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان برعهده سمن ها گذاشته شده است، همچنین دو همایش بزرگ در زمینه نشاط اجتماعی و جشن جوانان از دیگر اقدامات سمن ها در این سه ماهه خواهد بود.

اسدی یادآور شد: کنترل آسیب ها که به یکی از مهم ترین معضلات امروز جامعه مبدل شده است، از طریق مشارکت جوانان می تواند به بهترین نحو انجام شود که نه بروکراسی دستگاه های دولتی را دارند و نه منفعت طلبی بنگاه های اقتصادی، به همین جهت برای حل مشکلات جوانان و جامعه بهتر است از مشارکت جوانان به نحو احسن استفاده کنیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری با حضورمدیرکل ورزش و جوانان و کارشناسان دستگاه های اجرایی نخستین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان تشکیل شده است خاطرنشان کرد: این جلسه با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی برگزار و مقرر شد جلسات این کارگروه در موضوعات ازدواج و خانواده، مشارکت اجتماعی، هویت، اشتغال، اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی به صورت منظم تشکیل شود و مصوبات این جلسات به منظور کمک به تصمیم سازی، به ستاد ساماندهی امور جوانان با ریاست استاندار ارائه شود. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار