دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری اپتومتری خراسان:

مشهد قطب اپتومتری کشور و منطقه خاورمیانه است

دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری اپتومتری خراسان گفت: مشهد قطب اپتومتری کشور و منطقه خاورمیانه است و انجمن اپتومتری خراسان گام‌های بلندی در این زمینه است.
کد خبر: ۴۱۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 03 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،احمد اثنی‌عشری در حاشیه مراسم افتتاحیه هفدهمین کنگره سراسری اپتومتری خراسان در نشستی خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت روز افزون علوم و تکنولوژی در حوزه سلامت یکی از بخش‌ها در حوزه سلامت چشم است و این کنگره با هدف دستیابی به علوم‌جدید در این حوزه برگزار شده است.
وی افزود: در این کنگره سه روزه بالغ بر ۵۰۰ نفر حاضر هستند که برنامه‌هایشان در قالب ۳۱ سخنرانی و ۸ پوستر ارائه می‌شود و تفاوتش با دوره‌های قبل تعریف متفاوت در فرایندها است. 
دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری اپتومتری خراسان خاطرنشان کرد: این کنگره با همکاری انجمن علمی اپتومتری ایران، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سازمان نظام پزشکی مشهد و بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.
اثنی‌عشری در رابطه جایگاه ایران در حوزه سلامت بینایی، تصریح کرد: جایگاه ایران در این زمینه بسیار خوب است و جزو اولین کشورها در زمینه سلامت چشمی هستیم.
وی تاکید کرد: حدود ۳ هزار متخصص چشم پزشکی در کشور و ۴۵۰ متخصص این حوزه در استان فعال هستند و مشهد قطب اپتومتری کشور و منطقه خاورمیانه است و انجمن اپتومتری خراسان گام‌های بلندی در این زمینه برداشته است.
مدیر واحد اپتومتری بیمارستان رضوی گفت: در شانزده دوره گذشته این کنگره دستاوردهای خوبی داشته‌ایم که موجب افزایش میزان سلامت جامعه در حوزه بینایی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار