مردم کرمانشاه براساس سنجش خدمت و تعقل پای صندوق رای خواهند رفت

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم پشت سر رهبری مشتی بر دهان آمریکا و یاوه گویان داخلی می زنند، و ما امروز اینجا نیامده ایم کورکورانه از فردی حمایت کنیم، بلکه مردم کرمانشاه براساس سنجش خدمت و تعقل پای صندوق رای خواهندرفت.
کد خبر: ۴۲۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 18 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، عبدالرضا مصری در همایش چند هزار نفری حامیان قالیباف و رییسی در سالن ورزشی امام خمینی( ره) کرمانشاه،اظهارداشت:حضور گسترده ی مردم کرمانشاه باعث افتخار وسربلندی برای ایران اسلامی است،  که مشت های گره کرده ی شما مردم پشتوانه ی نظام است.


وی با اشاره به اینکه اگر این دولت ( تدبیرو امید) برای مردم کرمانشاه ، قدمی بر می داشتند بدور از شائبه ی سیاسی از آنان حمایت می کردند، افزود: ما خدمتی از سوی شما ( دولت یازدهم) در کرمانشاه ندیدیم ، و فقط دروغ شنیدیم، ودر طول چهارسال از دولت فعلی پروژه ی اشتغالزایی برای کرمانشاه انجام نشد.

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: با راه انداختن نمایشی و آوردن بولدزر و ماشین های سنگین مسئله ی پالایشگاه * آناهیتا* را مطرح کردندکه من پس از یک هفته از این ماجرا به محل پالایشگاه رفته و‌چیزی آنجا ندیدم.

مصری اظهارداشت: پروژه ی قطار کرمانشاه که در دولت قبلی ۹۵ درصثد پیشرفت فیزیک داشته و پنج درصد از این پروژه باقی مانده بود که با روی کار آمدن دولت یازدهم هرسال به ما گفته اند که در فروردین ماه این پروژه افتتاح می شود، اما چهار سال است که هنوز پروژه ی قطار کرمانشاه افتتاح نشده است.

وی با بیان اینکه پالایشگاه* کرمانشاه* که در دولت قبلی به بانک واگذار شده بودکه سهم هر فرد ۲۲ هزارو ۵۰۰ تومان، یعنی ارزش آن ۲ هزار میلیارد تومان بود، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر این مصوبه را لغو و ارزش هر سهم به ۲۲ هزارو ۲۰۰ تومان کاهش یافت یعنی ۸۰۰ میلیارد تومان زیر قیمت و که نمونه ی فساد اقتصادی است.

وی عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان در طول این چهار سال درخواست پنج دقیقه ملاقات با رئیس جمهور را داد برای بیان مشکلات جوانان استان که نه تنها به خواسته ی ما توجه نشد بلکه به تقاضای مجمع نمایندگان سایر استان ها نیزتوجه نشد، چراکه رئیس جمهور وقت برای مردم نداشت.

این نماینده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هجده بار در جلسات ویژگی رئیس جمهور را برشمرده و به صفات مومن بودن ، تقوا و متوکل بودن به خدا تاکید داشته اند و فرموده اند: ** رئیس جمهور باید استکبار ستیز، شجاع ، ساده زیست و عدم ارتباط با مراکز قدرت و ثروث، شجاع و برای مدیریت کشور قوی و کار آمد باشد.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر ویژگی های رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور باید خستگی ناپذیر، اهل کار باشد و نمی شود سلطنتی کشور را اداره کرد، و مردم با حور و ترغیب دیگران برای شرکت در انتخابات حماسه می آفریند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار