تیم بسیج دختران کرمانشاه مقام سوم جشنواره بومی ومحلی کشور را کسب کرد

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از کسب مقام سوم تیم بسیج دختران کرمانشاه در جشنواره بازی های بومی و محلی کشور به میزبانی استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 20 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،سرهنگ پاسدار حسین نوری  اظهار کرد: بازی های بومی و محلی شامل رشته های هفت سنگ، دال پلان، سه گانه، طناب کشی و دارت بود که جمع امتیاز تمامی این رشته ها قهرمان تیمی را مشخص می کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم بانوان کرمانشاه در نهایت با کسب مقام اول در رشته دارت و کسب مقام سوم در رشته های پلان و هفت سنگ، توانست در مجموع رشته های برگزار شده عنوان سوم بازی های بومی و محلی خواهران بسیج کشور را بدست آورد.

سرهنگ نوری افزود: تیم های بسیج خواهران استان های مرکزی و مازندران نیز به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین به ترکیب تیم های بسیج خواهران کرمانشاه در جشنواره بازی های بومی و محلی اشاره کرد و گفت: آزاده قمری، محدثه قنبری، پریسا گراوندی، زهرا مرادی، شیرین اسماعیلی و طاهره شکری ترکیب تیم هفت سنگ را تشکیل می دادند.

وی ادامه داد: محبوبه پاک منش، خدیجه چراغی و الهام جلیلیان نیز ترکیب تیم پلان و زینب سپیدبن نیز تنها ورزشکار کرمانشاهی در رشته سه گانه بود.

سرهنگ نوری همچنین با بیان اینکه خدیجه چراغی و الهام جلیلیان بازیکنان تیم دارت بانوان بسیجی کرمانشاه را تشکیل می دادند، از شهین فیضی به عنوان سرمربی تیم بومی و محلی کرمانشاه یاد کرد.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در حاشیه این رقابت ها مسابقات طناب زنی و یک قل دوقل نیز برگزار شد که آزاده قمری در طناب زنی مقام دوم و محدثه قنبری در یک قل دوقل مقام سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره بازی های بومی و محلی استان های کردستان (2 تیم)، کرمانشاه، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، لرستان، مرکزی، تهران، شهرستان های استان تهران، البرز، گیلان و مازندران حضور داشتند.

سرهنگ نوری در پایان اظهار کرد: جشنواره 3 روزه بازی های بومی محلی خواهران بسیج کشور یادواره 5400 شهید استان کردستان و شهید شاخص 'مرجان نازقلچی' به‌ میزبانی سپاه بیت المقدس استان کردستان، در دانشگاه شهر سنندج برگزار شد و چهارشنبه شب پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار