مدیرمسئول خبرگزاری رضوی؛

فعالیت بیش از 80 خبرنگار و عکاس مشهدی در اختتامیه پانزدهمین جشنواره امام رضا(ع)

مدیرمسئول خبرگزاری رضوی از فعالیت بیش از 80 خبرنگار و عکاس مشهدی در اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 30 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، سید جلال فیاضی در نشست «ستاد اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)» با اشاره به فعالیت بیش از 80 خبرنگار و عکاس مشهدی در ستاد خبری این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نظر مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) امسال ستاد خبری جشنواره به رسانه‌های مشهدی واگذار شد.
وی افزود: گروه‌های رسانه در تمامی مراسم‌ها و برنامه‌های اختتامیه جشنواره مستقر هستند که در سریع‌ترین زمان و بالاترین دقت اخبار را منتشر می‌کنند.
مدیرمسئول خبرگزاری رضوی از راه‌اندازی کانال تلگرامی پوشش خبری مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره امام رضا(ع) خبر داد و گفت: تمامی محتواهای تولیدی توسط ستاد خبری جشنواره در این کانال بارگذاری شده و سایر رسانه‌های استانی و ملی می‌توانند از آن بهره‌برداری لازم را داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به تولید دو جلد کتاب مبتنی بر گفتگوهای تفصیلی با مهمانان جشنواره خبر داد و افزود: تیمی از خبرنگاران و عکاسان در محل اقامت مهمانان داخلی و خارجی جشنواره با آنان گفتگوهای تفصیلی با محوریت سیره رضوی امام رضا(ع) انجام می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار