یزد؛ میزبان سومین مسابقات قرآن ورزش و جوانان

سومین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان استان یزد در تاریخ ۱۲ و ۱۳ روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸ 03 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مهدیه یزدانی، کارشناس فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان این خبر گفت: سومین دوره مسابقات قرآن‌‌‌‌‌‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان یزد ویژه بانوان روز پنجشنبه، ۱۲ مرداد‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن کنفرانس و آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان یزد واقع در ابتدای بلوار امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

یزدانی در ادامه با اشاره به اینکه بخش شفاهی به صورت جداگانه برگزار می‌شود، گفت: مرحله شفاهی، سومین دوره مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ یک جزء ویژه بانوان و آقایان با حضور ۲۳۰ نفر که از این تعداد ۱۸۲ در بخش شفاهی و در بخش کتبی ۱۷۷ نفر شرکت خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه بخش کتبی در تاریخ ۱۵ مردادماه ساعت ۱۰ صبح در محل ۹ شهرستان به صورت غیر متمرکز برگزار می‌شود، بیان کرد: آزمون شفاهی ویژه آقایان روز جمعه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

کارشناس فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به اسامی داوران این بخش از مسابقات تاکید کرد و افزود: در بخش بانوان شهین ملکوتیان، فاطمه سادات میر کریمی، بتول حاتمی، مهدیه ناصرپور، فاطمه تجملیان، زهرا محمدی و در بخش آقایان روح الله تقوایی، علی اکبر کاظمی، مهدی شایق، حسن مختاری و محمد علی میر جلیلی به عنوان داور در این مسابقات به قضاوت خواهند پرداخت.

وی افزود: بانوان شرکت‌کننده در رشته حفظ یک جزء قرآن‌ کریم بیشترین ثبت‌ نام‌کنندگان بودند و همچنین آقایان نیز در رشته قرائت تحقیق بیشترین حضور را در این مسابقات خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار