شورای شهر تهران برنامه پنج ساله سوم شهرداری را بررسی خواهد کرد

سخنگوی شورای شهر تهران در نشست علنی امروز (یکشنبه 12 شهریورماه)، گفت: اعضاء شورای شهر در نظر دارند با استفاده از مشورت با معاونین شهرداری به بررسی برنامه پنج ساله سوم شهرداری بپردازند.
کد خبر: ۴۸۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 03 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "علی اعطا" با مروری بر موضوعات مورد بحث چهارمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: با توجه به نطق پیش از دستور جناب افشین حبیب زاده در رابطه با موضوع پلاسکو، شورای پنجم به پیگیری های خود در چهار چوب قوانین عمل خواهد کرد.

وی افزود: کمیسیون های شورای شهر تهران، ری، تجریش در برنامه ای طرح بازدید از تمام مناطق تهران را دارد.

وی تصریح کرد: روز سه شنبه ۱۴ شهریور ۹۶ شهردار تهران جهت ادا سوگند در صحن شورا حضور به عمل می آورد.

 سخنگوی شورای شهر تهران، بیان کرد:‌ نگاه شورای پنجم به رسانه های نگاهی دوستانه و همدلانه است. از این رو نباید اعتراضات اعضای شورا مبنی بر برخورد با عکاسان را بسیار بزرگ کرد.

 وی افزود: اصحاب رسانه، سال هاست که در شورای شهر حضور داشتند و رابطه شان با اعضای شورا بسیار صمیمی و دوستانه است.

 اعطا خاطر نشان کرد: بازدید رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر از مجتمع ورزشی آرارات منصوب به همشهریان ارامنه سر آغازی برای کمیسیون فرهنگی بود.

 سخنگوی شورای شهر بیان کرد: در کمیسیون عمران و حمل و نقل رویکرد به مدیریت تقاضای سفر است. از این رو امکان افزایش ۲ میلیون سفر به ۵ میلیون سفر در مترو تهران وجود دارد که این بحث در شورای شهر تهران مطرح خواهد شد.

وی افزود: کمیسیون عمران و حمل و نقل در روزهای اخیر از خطوط مترو به ویژه خط 7 بازدید کرده و مشکلات ایمنی آن بررسی کرده است.

 اعطا اظهار داشت: کمیسیون محیط زیست نیز در این روزها طرح جامع کاهش آلودگی هوا را در دستور کار دارد و هم اکنون  استفاده جدی از ظرفیت سمن های مرتبط با موضوعات بهداشت، ایمنی و مدیریت بحران در کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری  در دست برنامه ریزی است.

وی در پایان بیان کرد: اعضاء شورای شهر در نظر دارند با استفاده از مشورت با معاونین شهرداری به بررسی برنامه پنج ساله سوم شهرداری بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار