برگزاری طرح ضیافت الهی در 43 بقعه استان یزد

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد از اجرای طرح ضیافت الهی در 43 بقعه و امامزادگان شاخص استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 18 June 2015
به گزارش تابناک یزدحجت الاسلام محمود میرجلیلی گفت: این طرح با همکاری 20 روحانی اعزامی از قم و روحانیان بومی استان از اول تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی هدف از اجرای این ویژه برنامه را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان، تقویت باور ها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه بویژه نسل جوان و اجرای نیات واقفین خیر اندیش بیان کرد.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح، برنامه های متنوع فرهنگی شامل مراسم سخنرانی، خیمه های معرفت کودک و نوجوان، مشاوره خانواده و ازدواج و برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

میرجلیلی افزود: برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه، برگزاری مراسم سخنرانی و قرائت ادعیه و همچنین جلسات تفسیر از جمله برنامه های طرح مذکور است.

معاون فرهنگی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در استان، برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در امامزادگان، برنامه های آموزش قرآنی اعم از حفظ، قرائت و تفسیر، برگزاری مراسم شبهای قدر و شهادت حضرت امیر المومنین (ع) از دیگر برنامه های این طرح است.

استان یزد 110 امامزاده و بقاع متبرکه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار