آموزش قرآن اولویت آموزش‌وپرورش بردخون

رئیس آموزش‌وپرورش بردخون گفت: آموزش قرآن در اولویت اصلی برنامه‌های آموزش‌وپرورش به‌ویژه در تابستان قرار دارد بر همین اساس تلاش می‌کنیم دارالقرآن در بردخون راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۵۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 20 June 2015
تابناک بوشهر: عباس جمالی فرد صبح امروز در آیین آغاز به کار کلاس‌های اوقات فراغت ویژه تابستان در دبستان ام‌البنین روستای شهنیاء با گرامیداشت یاد شهدای غواص گفت: شهدای عزیز در مسیری گام برداشتند تا اسلام و آرمان‌های اسلامی و دینی حفظ شود و ما باید رهروان شایسته‌ای برای ادامه راه شهیدان باشیم.

جمالی فرد افزود: آموزش قرآن در اولویت اصلی برنامه‌های آموزش‌وپرورش به‌ویژه در تابستان قرار دارد و بر همین اساس تلاش می‌کنیم دارالقرآن در بردخون راه‌اندازی شود تا دانش‌آموزان با روخوانی و قرائت صحیح قرآن آشنا شوند.

وی بر استفاده مناسب از اوقات فراغت تأکید کرد و گفت: فرصت‌های طلایی به‌سرعت سپری می‌شود و اگر از آن بهره نبریم در آینده افسوس زمان گذشته را می‌خوریم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش بردخون نیز با تشریح فعالیت‌‎های اوقات فراغت بردخون گفت: خانواده‌ها نقش اصلی در هدایت دانش‌آموزان به سمت خودباوری و مهارت‌آموزی دارند.

عبدالخالق قائدی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت اداره آموزش‌وپرورش بردخون شامل قرآن، نهج‌البلاغه و احکام، نجوم، داستان‌نویسی و شعر، مینی‌فوتبال، فوتبال و والیبال است.

در آیینی کلاس‌های تابستانی کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار بردخون افتتاح شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار