امام جمعه تبریز:

خشک شدن دریاچه ارومیه تهدید برای منطقه است/تحقق اقتصاد مقاومتی و راهکار برای رفع معضل بیکاری مدنظر استاندار جدید باشد

فارس:امام جمعه تبریز گفت: بحث دریاچه ارومیه باید با جدیت دنبال شود چون خشک شدن آن تهدیدی برای استان‌های آذربایجان‌شرقی ، غربی و اردبیل است.
کد خبر: ۵۰۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 27 September 2017
 حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم بعد از ظهر امروز در دیدار وزیر کشور با وی اظهار داشت: همدلی، هماهنگی‌ و خدمات ارزشمند و اثرگذار دکتر جبارزاده در استان را فراموش نمی‌کنیم.

وی افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری بوده و حضرتعالی خودتان مسوول این کار بوده و در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان‌شرقی چندین بار حضور پیدا کردید، ملاحظه داشتید که اقدامات بسیار ارزشمندی انجام گرفته است.

آل‌هاشم ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای آقای خدابخش گفت: به هر حال با تبعیت از مقام معظم رهبری هرکس استاندار آذربایجان‌شرقی تعیین می‌شد، حمایت و پشتیبانی می‌کردیم ولی حال که تدبیر دولت و وزارت کشور این بوده که از استانداری ایشان بهره ببریم، به فال نیک می‌گیریم.

امام جمعه تبریز گفت: آقای خدابخش حدود 10 سال در آذربایجان‌شرقی معاون سیاسی و عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی بوده و دو ماه هم سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی بودند و استان را به خوبی می‌شناسند و چهره فنی و اقتصادی هستند، امروز هم آن چیزی که در آذربایجان‌شرقی خیلی برای ما مهم است، اقتصاد مقاومتی است و راهکاری برای نجات بیکاری و اشتغال که مدنظر مقام معظم رهبری است، باید لحاظ کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: انصافاً در اردبیل علما،روحانیت و مسوولان استان از نحوه تعامل آقای خدابخش به خوبی و نیکی یاد می‌کنند.

وی با اشاره به بحث دریاچه ارومیه گفت: اگر روند خشک شدن دریاچه ارومیه 10 سال دیگر ادامه یابد نه‌ تنها استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی بلکه بسیاری از مناطق باید تخلیه شوند.

آل‌هاشم تصریح کرد: بحث دریاچه ارومیه باید با جدیت دنبال شود چون خشک شدن آن تهدیدی بیشتری برای استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار