آموزش وپرورش بستر توسعه و پیشرفت را فراهم می کند

فرماندار کرمانشاه گفت:کمک به آموزش و پرورش وظیفه همه است، آموزش وپرورش بستر توسعه و پیشرفت را فراهم می کند.
کد خبر: ۵۴۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 25 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه،درنهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاهفضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه افزود:باید برنامه های شورای آموزش و پرورش درسطح روستاهای محروم هم برای آشنایی دانش آموزان با فعالیت های این شورا برگزار شود

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه همچنین از زحمات و تلاش های فرهنگیان عزیز شهرستان کرمانشاه درکمک رسانی به زلزله زدگان و حضور فعال آنها در مناطق زلزله زده قدردانی و تشکر کرد.

 رنجبر افزود:امروز که شورای آموزش و پرورش در شهرداری برگزار می شود و مباحث مطرح شده و دیدگاههای شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری این نوید را می دهد که شاهد روزهای خوبی در تعامل این دو مجموعه فرهنگی اجتماعی خواهیم بود و امروز یک نقطه عطف و روزی مهم در روند کاری شهر کرمانشاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهرداری ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارد، تأکید کرد: اینکه اقدامات شهرداری سمت و سو و رویکرد فرهنگی اجتماعی یافته، حرکت مثبتی است که مصداق هایش در جامعه قابل مشاهده و برای ما خیلی خوشحال کننده است.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: برنامه مدار شدن حوزه فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری می تواند بسیاری از مشکلات اجرایی در سطح شهر را به حداقل برساند و آموزش و پرورش نیز به عنوان طرف دیگر تعامل و یک بخش اثرگذار جامعه می تواند در همکاری با شهرداری حوزه اثر این تعامل را بالا ببرد و منجر به تحولات خوبی در این زمینه شود.

وی گفت : باید از ظرفیت فرهنگیان در حوزه مدیریت بحران بخوبی استفاده کنیم واین موضوع را در دستور کار مدیریت بحران شهرستان قرار خواهیم داد .

درادامه شهردار کرمانشاه طی سخنانی برای تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیت خوب فرهنگیان ودانش آموزان مدارس برای پیشرفت وضعیت شهر کرمانشاه ،اعلام آمادگی نمود و اظهار داشت :حوزه فرهنگی شهرداری برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی می نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار