مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

ثبت نام "دیدار طلاب و فضلای قم با رهبر معظم انقلاب"

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: روحانیون جهت ثبت نام دیدار و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در یوم الله 19 دی می توانند، روز یکشنبه مورخ 17 دی ماه به مدرسه فیضیه مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۴۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 06 January 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد ضمن گرامیداشت دهه بصیرت تصریح کرد: امواج انقلاب اسلامی پس از قیام 19 دی شدت گرفت و این روز نقطه عطفی در تاریخ نهضت انقلاب اسلامی است که به سرنگونی رژیم پهلوی منجر گردید.


وی 19 دی ماه را سرچشمه تحولات عظیم در تفکر و بینش مردم دانست و افزود: این روز مایه افتخار و عزت مردم بصیر و شهیدپرور قم است که همواره نشان داده اند توهین به مراجع دینی را تاب نمی آورند و تا پای جان دست از حریم ولایت و رهبری نخواهند کشید.


نوروزنژاد با بیان اینکه مردم بصیر و ولایتمدار قم علاقه خویش را به دین، مرجعیت و مقام ولایت همواره به اثبات رسانده‌اند، خاطرنشان کرد: امسال نیز همشهریان عزیز همچون سال های گذشته ضمن گرامیداشت این روز، با پیشوا و مقتدایشان رهبر معظم انقلاب تجدید عهد خواهند کرد.


وی با بیان اینکه دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز همچون گذشته اقدام به ساماندهی و اعزام طلاب، روحانیون و مبلغین برای این روز تاریخی خواهد کرد، گفت: این دیدار روز سه شنبه 19 دی ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می توانند روز یکشنبه 17 دی ماه، ساعت 9:30 صبح به مدرسه مبارکه فیضیه مراجعه نمایند.


مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: همراه داشتن کارت شناسایی حوزه علمیه و کارت ملی هنگام ثبت‌نام الزامی است و با توجه به محدودیت، بایستی ثبت نام کنندگان معمم باشند.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت، از افرادی که در سال های قبل اعزام شده‌اند تقاضا داریم تا از ثبت نام خودداری فرمایند تا دیگران نیز در این اجر معنوی سهیم شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار