شغلی برای عموعزت دست و پا کنید

کد خبر: ۶۰۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 09 May 2018
شغلی برای عموعزت دست و پا کنید تا از بیکاری لطیف های بیمزه در کانالش کپی پیست نکند
روزنامه ایران در یک مطلب طنز نوشت:بعد از شنیدن گلایه‌های ضرغامی از رئیس جمهوری و دیگر مسئولان، خیلی نگران حال رئیس سابق صداوسیما شدیم. لذا تصمیم گرفتیم پیشنهادهایی به مدیران بدهیم تا بلکه بتوانند با اقدامات شان مرهمی برای این دل سوخته باشند و مهندس ضرغامی نیز ظرفیت‌های بالقوه‌اش را در جامعه به فعلیت برساند.
 
 


1-‌ از آنجایی که آدم‌ها وقتی بازنشسته و بیکار می‌شوند هی دلشان می‌خواهد خودی نشان بدهند و به این و آن بند کنند، از مسئولان بالاخص از «ابوالمشاغل»‌های‌شان خواهشمندیم برای او کاری دست‌وپا کنند تا بیش از این به دیگران گیر ندهد و روی هر مسئولی اسم نگذارد.
2-‌ با وجود آنکه خبرها حاکی از آن است که جمنا وضع مالی خوبی ندارد با این حال بهتر است رؤسای آن، اگر شده پول قرض کنند و برای ضرغامی اشتراک اسنپ فود بگیرند. این گونه خاطرشان جمع است که او غذایش را در خانه خودش می‌خورد و بی خیال صبحانه با ابطحی و شام با احمدی‌نژاد می‌شود. نگاه نکنید تلفن‌هایتان را جواب نمی‌دهد. توی دلش چیزی نیست.
3-‌ برای آنکه حرف‌هایش جدی گرفته شود و قلبش نشکند، لطفاً قبل از برگزاری جلسه با او، سری به صفحه اینستاگرامش بزنید و تعداد فالوئرها و لایک‌های هر پستش را ببینید. بلکه به محبوبیت این سلبریتی سیاسی پی برده و حرف‌‌هایش را چون سخن بزرگانی مثل آل‌پاچینو و فامیل دور آویزه گوش تان کنید. اگر خدایی نکرده با فیلترشکن هم وارد تلگرام شوید و کانال خمیازه را چک کنید، دهانتان باز می‌ماند که عمو عزت چطور این‌همه خلاقیت در کپی پیست کردن جوک‌ها دارد.
4-‌ لطفاً انتخابات برگزار نکنید چون ضرغامی دوست ندارد‌. حالا اگر بدون انتخابات رئیس‌‌جمهورش کردید عیبی ندارد ولی رأی‌گیری و مناظره و این سوسول‌بازی‌ها را راه نیندازید که سخت ناراحت می‌شود. این گونه خودتان هم از هر بلایی در امان می‌مانید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار