برگزاری یادواره شهدا در اقلید

یادواره ۷۲ شهید سادات همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد امام هشتم شیعیان، امام رضا( ع) در شهرستان اقلید از توابع استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 24 July 2018

تابناک فارس به نقل از «ایثار»: همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد امام هشتم شیعیان، امام رضا( ع)، یادواره ۷۲ شهید سادات در شهرستان اقلید برگزار شد.
این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم ابراهیمی مسئول فرهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران، مردم، مسئولان و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.
مسئول فرهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران در این مراسم اظهار داشت: رمز جاودانگی شهدا در خلوص نیت، خداباوری، کوچک شمردن نفس و عبودیت و بندگی خداوند متعال خلاصه می شود و شهیدان این ویژگی ها را در وجود خود تقویت کرده و به اوج رساندند.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم ابراهیمی افزود: شهدا در تمام عمر بابرکت خود همواره خلوص نیت داشته و کار را برای خدا انجام می دادند و ذره ای به هوای نفس بها نمی دادند و بالاخره همین عبودیت و اخلاص عمل آن ها باعث شد نامشان برای همیشه در تاریخ جاودانه شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اقلید هم در حاشیه این مراسم بیان کرد: شهدا و ایثارگران والاترین سرمایه خود یعنی جان عزیزشان را در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند و به راستی ایثار بزرگی انجام داده اند.
محمد آقاشیری گفت: اکنون مهم ترین وظیفه ما در برابر شهدا این است که پاسدار حرمت خون و آرمان های آن عزیزان باشیم و با سیره و منش شهیدان بیشتر آشنا شویم تا بتوانیم بیش از پیش به ترویج فرهنگ ایثارگری بپردازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار