امام‌جمعه ابرکوه:

صهیونیست‌ها آرزوی یهودی‌سازی قدس شریف را به گور می‌برند

امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به تلاش آمریکا و صهیونیست‌ها برای یهودی‌سازی قدس شریف، گفت: آن‌ها این آزوی خود را به گور می‌برند.
کد خبر: ۶۳۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 28 July 2018

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ابرکوه با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، گفت: این نهاد مقدس رمز مقاومت ملت ایران بوده و هست که در بمباران‌ها و موشک‌باران دوران جنگ نه‌تنها تعطیل نشد، بلکه به‌عنوان محور وحدت و انسجام برپا می‌شد.

حسینی خاطرنشان کرد: به لطف خدا تاکنون شبکه گسترده نماز جمعه همواره مسیر بالندگی کشور و نظام را طی کرده و به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه عبادی سیاسی و یکی از تجلّیات مهم حضور مردم در عرصه حمایت از انقلاب محسوب می‌شود.

امام‌جمعه ابرکوه اذعان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با سفرا، کارداران و نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور فرمودند، می‌توان با روحیه صحیح و انقلابی، دیپلماسی هوشمندانه و هدفمند، روابط خارجی را گسترش داد و عناصر قدرت نظام را به پشتوانه‌ای برای دستاوردهای سیاسی و دیپلماسی تبدیل کرد

وی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی بخش اساسی سیاست خارجی کشور و نمای بیرونی نظام است. لذا نباید معطِل بسته اروپائی‌ها ماند بلکه باید کارهای فراوان و لازم در داخل کشور را دنبال کرد.

حسینی با اشاره به تصویب طرح نژاد پرستانه کشور یهود توسط مجلس رژیم اشغالگر قدس، تصریح کرد: این امر که در سایه حمایت‌های همه‌جانبه ترامپ از اسرائیل و سکوت و بی‌تفاوتی دولت‌های خائن و دست‌نشانده عرب صورت گرفت، محکوم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه، افزود: طرح موسوم به کشور یهود که باهدف یهودی‌سازی قدس شریف و تغییر ماهیت فلسطین و تثبیت موقعیت مُتزلزل و نامشروع اسرائیل صورت می‌گیرد که آمریکا و اسرائیل عملاً این آرزو را به گور خواهند بُرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار