تشییع 175 شهید غواص جامعه را متحول کرد

وی بر ضرورت زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا در جامعه تأکید کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا پاسداشت آرمان شهیدان است.
کد خبر: ۶۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 26 July 2015
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه گفت: تشییع 175 شهید غواص جامعه را متحول کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زیباکنار، حجت‌الاسلام نقی توتچی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد نخستین یادواره 175 شهید غواص در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: 12 مرداد ماه جاری مراسم مذکور با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا در جامعه تأکید کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا پاسداشت آرمان شهیدان است.

این مسئول با بیان اینکه شهدا به دنبال تحقق آرمان‌های دینی و اهداف الهی در جامعه بودند، تصریح کرد: یادواره شهدا برای پاسداشت آرمان شهیدان برگزار می‌شود و آرمان‌های الهی را به جامعه یادآوری می‌کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه به حیات دوباره جامعه با حضور شهدای غواص در میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: شهدای غواص دارای مظلومیت مضاعفی هستند و موجب تحول در جامعه شدند.

به گزارش فارس، دوازدهم مرداد ماه جاری دهمین یادواره سه شهید گمنام مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) نیروی دریایی سپاه و نخستین یادواره 175 شهید غواص در این مرکز برگزار می‌شود.

اجرای رزمایش کربلای 4 و کربلای 5 از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده با حضور چهار هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در یادواره مذکور است.

صحنه به اسارت در آمدن شهدای غواص در عملیات کربلای 4 و تفحص این شهیدان در یادواره 175 شهید غواص به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/84001/ذ20

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار