در 2 رده سني نونهالان و نوجوانان انجام شد

معرفي برترين بوكسورهاي قم براي مسابقات كشور

برترين بوكسورهاي استان قم در دو رده سني پايه براي اعزام به مسابقات بوكس قهرماني كشور با برگزاري پيكارهاي انتخابي مشخص شدند.
کد خبر: ۶۷۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 31 October 2018

به گزارش تابناک قم، پیکارهای انتخابی بوکس قم به منظور اعزام به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی خانه بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و بوکسورهای منتخب برای سفر به سیستان و بلوچستان و رویارویی با حریفان خود به اردو رفتند.

در این مسابقات بوکسورهای متولد یازدهم دی‌ماه سال 1382 تا دهم دی‌ماه سال 1384 به میدان رفتند و رقابت‌ها در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به انجام رسید، در حالی که قهرمان شدن هر بوکسور در وزن خود ملاک اعزام به مسابقات کشوری نبود و بوکسورهای اعزامی توسط کمیته فنی انتخاب می‌شوند.

در رقابت‌های انتخابی رده سنی نونهالان بوکس قم، مشتزنان اوزان 36، 40، 44، 54، 56، 63، 66 و 80 کیلوگرم به روی رینگ رفتند و در پایان علی شعبان در وزن 36 کیلوگرم، حمیدرضا باقری در وزن 40 کیلوگرم، عرفان رضایی در وزن 44 کیلوگرم، ابراهیم رسولی در وزن 54 کیلوگرم، علی راستگو در وزن 56 کیلوگرم، امیرحسین عباسی در وزن 63 کیلوگرم، محمد عیوضی در وزن 66 کیلوگرم و محمدامین فتوحی در وزن 80 کیلوگرم قهرمان شدند.

همچنین در رده سنی نوجوانان و در وزن 46 کیلوگرم محمدجواد بختیاری، وزن 54 کیلوگرم محمدرضا مردان‌زاده، وزن 57 کیلوگرم امیرحسین محرمی‌پور، وزن 60 کیلوگرم امیرحسین احمدی و در وزن 63 کیلوگرم هادی قنبری رتبه نخست این دوره از پیکارها را کسب کردند.

مجید عباس‌زاده رئیس هیأت بوکس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های بوکس المپیاد استعدادهای برتر کشور به هیأت سیستان و بلوچستان سپرده شده و تیم قم بعد از این انتخابی به سرعت زیر نظر کادر فنی به تمرینات آماده‌سازی می‌پردازد تا حضور موفقی در مسابقات المپیاد داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار