از 2 افسر وظیفه شناس ایلامی به دستور فرمانده ناجا تقدیر می شود

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از افسران وظیفه شناس ایلامی که در اربعین امسال در اقدامی خداپسندانه به زائران خدمات رسانی کرده بودند تقدیر می‌شود.
کد خبر: ۶۸۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 27 November 2018

به گزاش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری  اظهار داشت : بعد از انتشار عکس 2 افسر وظیفه شناس ایلامی که در کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) در اقدامی خودجوش و ایثارگرانه و در شب سرد مهران، که برای زائران در معابر  پتو  پهن کردند به دستور فرمانده ناجا از آنها قدردانی می شود.

وی افزود : نیروی انتظامی با تلاش جهادی و شبانه روزی در اربعین امسال توانست کارنامه درخشانی را از خود در راستای امنیت و آرامش زائران به جا گذارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی همیشه خود را خادم مردم دانسته و در راه خدمتگزاری از هیچ کوششی دریغ نکرده است یادآور شد: اربعین حسینی(ع) آزمون بزرگی در بحث ایثارگری برای کارکنان پلیس بود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت و آرامش زائران ،، خدماتی خودجوش ، انسان دوستانه و ایثارگرانه را نیز به زائران ارائه می‌دادند که کار این ۲ پلیس وظیفه‌شناس ، تنها گوشه ای از اقدامات شاخص این نیرو در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم و زائران بوده است.

سردار نورعلی یاری در پایان گفت: بنابر دستور فرمانده ناجا ، قرار است در آینده نزدیک از این ۲ پلیس وظیفه شناس به نام های سرهنگ سیامک منصور پور و سروان رضا محمد کریمی که در اقدامی خداپسندانه به زائران خدمت رسانی کرده بودند قدردانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار