همایش پیاده روی نشان داد شیرازی ها سحرخیز و بانشاطند

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: پس از مدت‌ها ارسال اخبار و پیام‌های تلخ و نه‌چندان خوشایند، برگزاری پیاده‌روی بزرگ، چهره شاد و پرنشاط شیراز را به روی آنتن رسانه‌ها برد.
کد خبر: ۷۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 02 August 2015

سیروس پاک‌فطرت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌بینی ما برای حضور مردم در این برنامه 100 هزار نفر بود اما بنابر آمار رسمی 200 هزار نفر شرکت کردند و 150 هزار نفر نیز ثبت‌نام قطعی داشتیم و با ارزیابی از فضای نمایشگاهی بالای 30 هزار نفر افراد غیر ثبت‌نامی در این همایش شرکت کردند.

وی افزود: حضور موسسه نور در برگزاری این برنامه ارزشمند بود و می‌تواند راهگشای حمایت بیشتر بخش خصوصی و مجموعه‌های توانمند از مقوله ورزش باشد.

پاک‌فطرت اضافه کرد: نخستین هدف ما از برگزاری این برنامه، ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش بین خانواده‌ها بود که فرهنگ‌سازی خوبی در این زمینه انجام شد.

وی تصریح کرد: بالا بردن میانگین سرانه ورزش در شیراز هدف دیگر ما بود که با این کار سرانه حضور مردم در ورزش‌های همگانی بالا رفت.

به گفته وی، ارسال پیام نشاط و سلامتی از شیراز به کشور، دیگر پیام این همایش بود که محقق شد و این مسئله پس از پیام‌های سیاسی و خسته‌کننده‌ای بود که از شب عید تا ایام ماه رمضان ادامه داشت اما به‌قدر ظرفیت خود، با برگزاری این همایش پیام سلامتی، شادابی و در کنار خانواده و کانون گرم آن بودن را از شیراز به سراسر کشور مخابره کردیم.

این مسئول یادآور شد: با این همایش شیرازی‌ها سحرخیزی و ورزشی بودن خود را به رخ کشیدند و مسئولان نیز دیدند که اگر برای ورزش خوب برنامه‌ریزی شود مردم پای‌ کار هستند.

وی ادامه داد: این همایش همچنین نشان داد که در این شهر فضای بزرگ برای برنامه‌های بالای 100 هزار نفر نداریم و مسئولان باید برای احداث فضاهای با ظرفیت بیش از 100 هزار نفر در شیراز بکوشند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس متذکر شد: این همایش برای اهالی شهرک گلستان نیز یک امتیاز شد و نخستین برنده خودروی 206 نیز شهروندی از همان شهرک بود.

وی بیان کرد: این همایش نتیجه شش ماه کار کارشناسی و بررسی با محوریت مستقیم هیئت ورزش‌های همگانی فارس بود و حدود 2 هزار نفر درگیر برگزاری این همایش بودند.

توزیع 50 هزار لیتر آب شرب در روز برگزاری پیاده‌روی با هشت تانکر، توزیع 35 هزار آب‌معدنی توسط بخش خصوصی و استقرار پنج دستگاه سرویس بهداشتی سیار ازجمله دیگر مواردی بود که این مسئول در سخنان خود به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار