مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

تشکیل ۷۶۰۰ پرونده تعزیراتی در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از تشکیل ۷۶۰۰ فقره پرونده تعزیرات حکومتی در استان و رسیدگی به ۷۵۸۰ فقره پرونده خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 23 January 2019

 

 

 تشکیل ۷۶۰۰  پرونده تعزیراتی در قزوین

 

به گزارش تابناک قزوین، اولین جلسه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلف و جرایم مربوطه صبح روز چهارشنبه در دادسرای قزوین تشکیل شد.

محمود احمدی اظهار داشت: شاید وظیفه اصلی ما رسیدگی به پرونده ها باشد اما با همکاران به بازار هم ورود کرده ایم و با نظارت و با تشکیل شعب ویژه در رسیدگی به پرونده ها سرعت داده ایم..

این مسئول بیان کرد: درامر تعزیرات رتبه اول را کسب کرده ایم و وضعیت خوبی داریم و در کف بازار رسیدگی به قیمتها و احتکار در اولویت است.

احمدی تصریح کرد: شاخص رسیدگی در کشور ۲۰ روز و در قزوین تا ۴ روز است و تاکنون ۷۶۰۰ پرونده در استان تشکیل شده و به ۷۵۸۰ پرونده رسیدگی شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکوکتی استان قزوین ابراز کرد: اولویت ما رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه بازار است ولی تداخل صلاحیتهای دستگاهها مانع ایجاد می کند و بهتر است اگر پرونده ای تشکیل می شود اجازه دهند در تعزیرات بررسی و اعمال نظر شود.

وی در پایان گفت: تشخیص احتکار و گرانفروشی با تعزیرات دلیل بیش از ۹۵ درصد از پرونده هایی که در این حوزه تشکیل می شود و لذا انتظار داریم اجازه دهند صلاحیت ما اتفاق بیفتد و اگر در حوزه ما نبود اعلام می کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار