نصب پارچه بر سر در مغازه های گرانفروشان

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از ابلاغیه دستورالعمل مشترک دادستانی و تعزیرات حکومتی در حوزه نظارت بر بازار خبر داد و گفت: نصب پارچه و معرفی محتکران، کم‌فروشان و گران‌فروشان، جلوگیری از فعالیت فرد مسئول و تعطیلی محل، حداقل مجازات تعیین شده برای این متخلفین است.
کد خبر: ۷۰۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 23 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی‌اکبر مختاری گفت: بر اساس دستور العمل جدید ابلاغی دادستان کل کشور که به صورت مشترک توسط سازمان تعزیرات حکومتی و دادستانی کل کشور تنظیم شده است واحدهای تولیدی،صنفی و عرضه کالا و خدمات به مردم چنانچه اقدام به تخلفات صنفی از جمله احتکار،کم فروشی و گران‌فروشی کنند به اولویت کالاهای هدف مورد تعقیب کیفری واقع و با تخلفات آنها برخورد می‌شود.

مختاری افزود: نصب پارچه و معرفی این اخلالگران، جلوگیری از فعالیت فرد مسئول و تعطیلی محل، حداقل مجازات تعیین شده برای این متخلفین است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل، علاوه بر بازرسی نهادهای دولتی و غیر دولتی می‌توان از نیروهای تخصصی و آموزش دیده بسیجی در امر نظارت و بازرسی استفاده کرد.

حاجی‌رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز هم با تاکید بر ساماندهی شرایط بازار از دستور ویژه به دادستان‌های استان برای نظارت بر بازار و واحدهای تولیدی خبر داد.

وی افزود: بر این اساس از دادستان‌های استان خواسته شده است کنترل‌ها بر بازار و واحدهای تولیدی و صنفی را بیشتر کنند و در مواردی که تخطی از قانون را مشاهده کردند برخورد قضایی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار