توضیحات بخشدار چاروسا در مورد خبر فوت یکی از اهالی دلی مهتاب در نبود امکانات

کد خبر: ۷۰۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 29 January 2019
بعد از درج خبری با عنوان فوت یکی از اهالی دلی مهتاب در بخش چاروسا بخشدار این منطقه توضیحاتی داده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ریواس جنوب، علی محمودی گفت: پس از تماس یکی از اهالی دلی مهتاب در خصوص وضعیت وخیم یکی از اهالی و درخواست بالگرد ،سریعا با مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه و فرماندار تماس گرفتیم و آنها نیز از استان درخواست بالگرد نمودند که اعلام شد بخاطر شرایط نامناسب جوی امکان پرواز در منطقه وجود ندارد.
بخشدار چاروسا افزود: سریعا با اهالی تماس گرفتیم و بخاطر اینکه جاده از سمت دیشموک عشایری بوده و در زمستان بدلیل گل آلود بودن امکان تردد نبود و جاده لوداب تنها جاده فعلی دسترسی است با فرمانداری بویراحمد و بخشدار لوداب جهت اعزام امبولانس تماس گرفتیم.
محمودی تاکید داشت: همین که آمبولانس لوداب آماده اعزام شد با اهالی تماس گرفتیم وبه آنها گفتیم که آمبولانس در حال اعزام است ولی در پاسخ گفتند از سمت لوداب فایده ندارد و نمیخواهد آمبولانس از آن سمت بیاید.
محمودی گفت: فردی که با ما در ارتباط بود گفت که ما خودمان می آییم روستای لاش و شما آمبولانس قلعه ریسی را اعزام کنید.
بخشدار چاروسا ادامه داد: با هماهنگی با رییس درمانگاه قلعه‌رئیسی همین کاری که اهالی روستا گفتند انجام شد و ازصبح تا زمانی که به لاش رسیدند دائم با آنها در تماس بودیم.
وی در پایان گفت: عمق محرومیت در دلی مهتاب بسيار بالا است و از زمان مسولیت من در این بخش دو بار به دلی مهتاب رفتم و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن گوشه ای از مشکلات آنها خواهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار